کد خبر : 111141
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
-

دلجویی مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از معلول ذهنی گچسارانی

دلجویی مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از معلول ذهنی گچسارانی
سرپرست بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بعد از آزار و اذیت یک معلول ذهنی در گچساران، از این معلول ذهنی و خانواده‌اش دلجویی کرد.

به گزارش سورپرس، پس از انتشار خبر ضرب و شتم یکی از معلولان ذهنی مرکز توانبخشی گچساران، آریا مدیرکل بهزیستی استان به همراه مظلومی معاون مشارکت‌های مردمی و دبیر کمیسیون نظارت استان، با حضور در شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه با خانواده این معلول ذهنی دیدار و از وی دلجویی کردند.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به تعداد زیاد معلولان شهرستان کهگیلویه و همچنین بعد مسافت با شهرستان گچساران، قول مساعد مبنی بر پیگیری جهت صدور مجوز و راه اندازی مرکز نگهداری معلولین ذهنی پسرانه بالای ۱۴ سال در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

وی گفت: اقدامات و پیگیری‌های قانونی برای احقاق هر گونه حقوق تضییع شده این معلول وسایر معلولان مقیم در مراکز توانبخشی استان و برخورد قاطع با مسببان این موضوع در روزهای آتی در دستور کار بوده که نتیجه اقدامات و تصمیمات متخذه سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

هم اکنون تنها دو مرکز معلولین ذهنی مردانه بالای ۱۴ سال در کهگیلویه و بویراحمد دایر بوده که با توجه به تعداد زیاد افراد مشمول ، نیاز به گسترش مراکز در سطح استان است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.