کد خبر : 47683
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
-

درمان آیت الله مصباح یزدی ادامه دارد

درمان آیت الله مصباح یزدی ادامه دارد
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی گفت: روند درمان آیت الله محمد تقی مصباح یزدی بدون مشکل حاد جدیدی درمنزل ادامه دارد.

به گزارش سورپرس، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی، عصر پنجشنبه  در گفت‌وگویی تصویری در فضای مجازی اظهار داشت: امروز صبح خدمت آیت الله مصباح در منزل رسیدم و ضمن ارایه گزارشی از محبت ها، توسلات و دعاهایی که مومنان، دوستداران و ولایتمداران در این مدت انجام دادند؛ محبت‌های‌شان را خدمت ایشان عرض کردم.

وی افزود: آیت الله مصباح ضمن تشکر از همه اقشار که از داخل و خارج از کشور اظهار محبت کردند؛ به ما سفارش کردند که قدر این نعمت های الهی را بدانیم و سپاسگزار خدای متعال باشیم.

وی گفت: روند درمان آیت الله مصباح به طور معمول در منزل در جریان است و همین جا، لازم است که از همه متخصصان و پزشکان جدید و سنتی که در طول این مدت اقدامات پزشکی را انجام و توصیه ها و تجویزهای لازم را انجام دادند، تشکر کنم و همچنان این جریان ادامه دارد، مشکل حاد جدیدی، الحمدالله پیش نیامده است.

فرزند آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: ولی همچنان نیاز به ادامه مداواها و اقدام های پزشکی است که الحمدالله در جریان است.

وی گفت: برخی از شایعه هایی که از طرق مختلف در فضای مجازی و جامعه پخش می شود، ایجاد نگرانی می کند، همین جا، خواهش می کنم که دوستان اخبار این مطلب را صرفا از پایگاه اطلاع رسانی آثار آیت الله مصباح یزدی در اینترنت و کانال‌های فضای مجازی دنبال کنند و به شایعات و اخبار دیگر توجه نکنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم که خدای متعال هرچه زودتر دعاهای مومنین را در حق همه بیماران و به خصوص آیت الله مصباح مستجاب بفرماید و به زودی خبرهای بهتر و خوبی را بشنویم.

وی گفت: همه این اقدامات متوقف بر اراده الهی است، بخواهد تاثیرگذار باشد، بنابراین همچنان به دعاها و توسل های عزیزان، دوستداران و مومنان محتاج هستیم که ان شاءالله این دعاها ادامه یابد و بتوانیم بر این قسمتی که امکانش برای ما است، انجام وظیفه کرده باشیم.

فرزند آیت الله مصباح یزدی افزود: بنده هم به سهم خودم، از همه دوستداران و عزیزانی که محبت و لطف کردند، تشکر  و استجابت دعای همه را از درگاه الهی مسئلت می کنم.

دفتر آیت الله مصباح یزدی نیز صبح دیروز با صدور اطلاعیه ای  ضمن رد شایعات و اخبار نادرست پیرامون وضعیت بیماری آیت الله محمدتقی مصباح یزدی تاکید کرد: مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.