کد خبر : 101900
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
-

سرمربی تیم ملی گلف در گفتگوی عیدانه با سورپرس:

درسی که کرونا به ما یاد داد/ از روزهای درحال گذر لذت ببریم

درسی که کرونا به ما یاد داد/ از روزهای درحال گذر لذت ببریم
سرمربی تیم ملی بانوان گلف گفت: کرونا به ما یاد داد قدر همدیگر را بیشتر بدانیم و از همه زیبایی ها لذت ببریم که زندگی همین روزهای قشنگی است که در حال گذر است.

گروه ورزشی سورپرس: نگار صیادی سرمربی تیم ملی گلف بانوان ایران در گفت و گو با پایگاه خبری سورپرس با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی بانوان کشور در دو رده بالای ۱۸ سال و زیر ۱۸ سال را برگزار کردیم؛ گفت: در سالی که گذشت توانستیم یک دوره مسابقات آزاد برگزار کنیم که انگیزه خوبی برای بانوان شد و این روند هم در سال جدید پیگیری خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه باتوجه به شرایط موجود کشور و وضعیت کرونا نتوانستیم اردوی مناسبی داشته باشیم؛ خاطر نشان کرد: برای سال جدید (۱۴۰۱) برنامه داریم که اردوی بانوان را بصورت منظم و هدفمند برگزار کنیم.

 

صیادی اضافه کرد: امیدوارم با واکسینه شدن همگانی و یاری مسئولان و کمک مردم بتوانیم به شرایط عادی قبل از دوران کرونا برگردیم. و روزهای بهتری در پیش رو داشته باشیم که انشاالله دور از دسترس نخواهد بود.

 

درسی که کرونا به ما یاد داد

 

سرمربی تیم ملی بانوان گلف در ادامه با اشاره به دوران سخت کرونایی یادآور شد: کرونا به ما یاد داد قدر همدیگر را بیشتر از هر زمان دیگری بدانیم و از همه زیبایی های موجود لذت ببریم که زندگی همین روزهای قشنگی است که در حال گذر است.

 

وی در ادامه با اظهار امیدواری برای صلح فراگیر در جهان بیان کرد: امیدوارم شاهد صلح و آرامش در پهنه گیتی باشیم چرا که وقوع جنگ می تواند بیشترین آسیب را به لحاظ روحی و روانی به کودکان و نوجوانان که آینده این دنیا به دست آنها ساخته می شود، برساند و آنها را تهدید کند. در این روزگار باید سعی کنیم با هم مهربان باشیم که کودکان هم این مهربانی را بیاموزند.

نظر مساعد مسئولان ورزشی در خصوص فراگیر کردن گلف در میان بانوان

صیادی در پاسخ به سئوال خبرنگار سورپرس در خصوص رویکرد مسئولان جدید وزارت ورزش نسبت به ورزش بانوان و مخصوصا رشته ورزشی گلف، عنوان کرد: مسئولین ورزشی در دولت جدید توجه خوبی به ورزش بانوان به ویژه گلف دارند و در بازدید اخیر دکتر حمید سجادی وزیر ورزش از آکادمی گلف، از زیر ساخت ها و احداث آکادمی گلف ابراز رضایت کردند و نظر مساعد درخصوص همگانی کردن این ورزش گلف را بالاخص در میان بانوان داشتند.

ملی پوشان گلف امشب برای حضور در تورنمنت بین‌المللی لاهور راهی پاکستان می شوند

وی افزود: نایب رئیس فدراسیون گلف در بخش بانوان هم رویکرد مشابهی میان آقایان با بانوان در خصوص توجه به این رشته جذاب ورزشی دارند و شرایط مساوی را در اختیار ما می گذارند و این خیلی ارزشمند است که تمرکز بیشتری برای کار کردن داشته باشیم.

سرمربی گلف بانوان با بیان اینکه هنوز امکانات لازم برای پرداختن به گلف در میان علاقه مندان مخصوصا در سایر استانها و در میان شهرستانی ها وجود ندارد تصریح کرد: در استانها استعدادهای خوبی به سمت گلف سوق پیدا کرده اند و من خودم به شخصه تمام تلاشم را می کنم که بانوان پیگیر و علاقه مند، مشتاقانه به این ورزش بپردازند. مسابقات گلف بانوان آکادمی هم در دستور کار دارم هرچند امسال با توجه به شرایط موجود رضایت بخش نبود ولی در سال جدید این مسابقات با بصورت جدی و منظم برگزار خواهد شد.که امیدوارم بخشی از کسری ها و احیانا کم توجهی ها مرتفع شود.

سخن پایانی

صیادی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد در پایان سال نو را به همه مردم ایران در هر جای جهان و همچنین مخاطبان شما تبریک و تهنیت عرض کنم و انشااالله سال ۱۴۰۱ سالی باشد که همگی هم به آرامش درونی برسیم و هم جهان به سوی مهربانی و انسانیت پیش برود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.