کد خبر : 45891
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
-

درخواست رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از پلیس راهور

درخواست رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از پلیس راهور
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ طی نامه ای خطاب به نیروی انتظامی خواستار بررسی بیشتر قانون برای تسهیل در رفت و آمد تمامی کادر درمان شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس؛ در پی اعمال محدودیت جدید در معابر شهری از ساعت ۲۱ الی ۴ آرمین زارعیان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ طی نامه‌ای خطاب به نیروی انتظامی خواستار بررسی بیشتر این قانون برای تسهیل هرچه بهتر تردد تمامی کادر درمان (خصوصی و دولتی) شد.

بر اساس این گزارش در این نامه آمده است:

سردار هادیان فر

رئیس محترم پلیس راهور ناجا
با سلام و احترام
نظر به طرح ممنوعیت تردد خودروها در معابر شهری از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح از اول آذر ماه، همان طور که مستحضرید کادر درمانی ناگزیر به آمد و شد در این ساعات جهت مراجعه به محل کار و یا بازگشت به منزل هستند با عنایت به راهکار پیشنهادی مبنی بر دریافت اطلاعات کادر درمان از دانشگاه های علوم پزشکی به منظور عدم ثبت تخلف توسط دوربین های کنترل تردد، به استحضار می رساند اطلاعات دریافتی از دانشگاه های علوم پزشکی عموما شامل کارکنان بخش دولتی بوده و همه کادر درمان شاغل را پوشش نمی دهد. از این رو خواهشمند است دستور فرمایید تدابیر لازم جهت شمول پرستاران شاغل در مراکز درمانی دولتی و خصوصی نیز مورد توجه قرار گیرد.

دکتر آرمین زارعیان
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.