کد خبر : 26209
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
-

دانش‌آموزان را برای به مدرسه آمدن به چند بخش تقسیم می‌کنیم

دانش‌آموزان را برای به مدرسه آمدن به چند بخش تقسیم می‌کنیم
وزیر آموزش و پرورش از امکان توزیع دانش‌آموزان در روزهای هفته خبر داد و گفت: اگر بنا شود تعداد حاضران کاهش یابد، دانش‌آموزان را برای به مدرسه آمدن به چند بخش تقسیم می‌کنیم.

به گزارش سورپرس؛ محسن حاجی‌میرزایی  اظهار کرد: آموزش و پرورش جایگاه و مهد ارزش‌های دینی و انقلابی و سرشار از نیروهایی است که برای احیای ارزش‌های دینی تلاش می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین مهم‌ترین ماموریتش را تربیت انسان در ساحت‌های مختلف اعتقادی، اخلاقی، عبادی، علمی و سیاسی می‌داند.

وی افزود: مهم‌ترین کارکرد و مأموریت آموزش و پرورش آماده کردن افراد برای دفاع از انقلاب، ارزش‌ها و فرهنگ‌ها است و این نهاد از ابتدای انقلاب برای این هدف زحمت کشیده است.

حاجی‌میرزایی با اشاره به ممکن نبودن پیش‌بینی وضعیت آینده کرونا در کشور، بیان کرد: خود را برای هرگونه شرایطی آماده کرده‌ایم و اگر امکان حضور دانش‌آموزان در مدرسه باشد آمادگی داریم و اگر بنا باشد برخی ایام دانش‌آموزان حاضر و برخی اوقات حضور نداشته باشند، برنامه‌ریزی خاص خود را داریم.

وزیر آموزش و پرورش در انتها از امکان توزیع دانش‌آموزان در روزهای هفته خبر داد و گفت: اگر بنا شود تعداد حاضران کاهش یابد، دانش‌آموزان را برای به مدرسه آمدن به چند بخش تقسیم می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.