کد خبر : 32097
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
-

خواستگاری مرد عاشق در حال آتش گرفتن!

خواستگاری مرد عاشق در حال آتش گرفتن!
یک مرد بدلکار حرفه ای در حالی که سرتاپایش در آتش شعله ور بود از زن مورد علاقه اش که یک پرستار بخش بیماران کرونایی است خواستگاری کرد.

به گزارش سورپرس؛‌ یک مرد بدلکار حرفه ای در حالی که سرتاپایش در آتش شعله ور بود از زن مورد علاقه اش که یک پرستار بخش بیماران کرونایی است خواستگاری کرد.
ریکی اش ۵۲ ساله در حالی از زن محبوبش خواست با او ازدواج کند که پشت و پاهایش در آتش می سوخت.
کاترینا دابسن ۴۸ ساله که از شیرین کاری خواستگاری زبانش بند آمده بود، بالاخره بر خود مسلط شد و جواب مثبت داد.
کاترینا که از ریکی بسیار بلندتر است، می دانست که قرار است ریکی خودش را شعله ور کند اما فکر می کرد همه ی این ها فقط برای گرفتن چند عکس است و اصلاً فکرش را نمی کرد که ریکی قصد خواستگاری از او را داشته باشد.


ریکی به کاترینا گفته بود موضوع عکس ها درباره ی یک پرستار است که عشق زندگی اش را پیدا می کند و او حتی با این ذهنیت یونیفرم پرستاری اش را پوشیده بود.
کاترینا گفته: «ریکی ماجرا را به من اینطوری گفت که قرار است کاری انجام دهیم که لبخند به لب مردم بیاورد.»
«وقتی خودش را شعله ور کرد دیدم که دستش را برد داخل جیبش. داشتم با خودم می گفتم چه کار داری می کنی، دستت را از جیبت بیرون بیاور، که یک دفعه این حلقه را بیرون آورد.»

کاترینا که در بخش بیماران کرونایی بیمارستانی در انگلیس کار می کند، در ادامه گفت: «واقعاً روش دوست داشتنی ای برای انجام این کار بود. او با کارش زندگی می کند و نفس می کشد، به خاطر همین خواستگاری فوق العاده ای از آب درآمد.»
ریکی که در فیلم «اسلیپی هالو»ی تیم برتون به عنوان بدلکار حضور داشته، گفته: «کاترینا انقدر شوکه شده بود که حتی نمی تواست کلمه ی بله را به زبان آورد.»
«این کار همیشگی من است. خیلی هیجان داشتم برای انجامش. برای من مثل کار در یک فیلم بزرگ و موفق هالیوودی بود اما در عین حال داشتم از زن مورد علاقه ام خواستگاری می کردم.»
این بدلکار انگلیسی در ادامه گفت: «در صنعت بدلکاری همه همدیگر را می شناسند. هیچ کس تا قبل از این در آتش خواستگاری نکرده بود.»
ریکی در حین خواستگاری زانو زد و حلقه را به سمت عشق زندگی گرفت در حالی که کاترینا از دیدن خواستگارش در میان شعله هایی که احاطه اش کرده بودند حیرت زده شده بود.
عکاس این لحظه، دیوید سینکلر، که قبلاً هم با ریکی کار کرده، دوست بدلکارش را قبل از شروع خواستگاری شعله ور کرد.
او گفته: «ماده ی تسریع کننده باعث می شود شعله ی آتش شدت بگیرد و با سرعت به هوا برود و بعد فوراً فروکش کند. قرار بود شعله های آتش فقط آنقدری طول بکشند که ریکی از کاترینا بپرسد که آیا با او ازدواج می کند.»
کاترینا گفته: «من عشق کارم هستم. عاشق کمک کردن به مردم هستم ولی قبل از این آدم مناسبم را پیدا نکرده بودم. حالا خودم را مدام نیشگون می گیرم چون باورم نمی شود که این من هستم که این اتفاقات دارد برایش می افتد.»
ریکی که ۲۷ سال است به کار بدلکاری مشغول است، در آگهی های تبلیغاتی، برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته و با چهره های تراز اولی همچون تیم برتون و جانی دپ همکاری داشته اشت.
او امیدوار است با این خواستگاری متفاوت از همسر آینده اش توانسته باشد از او به خاطر تلاش های خستگی ناپذیرش در روزهای دشوار همه گیری کرونا قدردانی کرده باشد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.