کد خبر : 132285
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
-

صبح امروز رخ داد

خستگی راننده وانت پیکان حادثه ساز شد/ فوت دلخراش دختر ۱۸ ساله

خستگی راننده وانت پیکان حادثه ساز شد/ فوت دلخراش دختر ۱۸ ساله
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: صبح امروز یک خودروی وانت پس از شکستن درخت و ورود به پیاده رو با عابر پیاده ۱۸ ساله برخورد کرده و باعث فوت وی شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس؛ سرهنگ رابعه جوانبخت درباره تصادف فوتی امروز گفت: در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود.

وی ادامه داد: این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تیم کارشناسی منطقه ۴ پلیس راهور تهران بزرگ بعد دریافت خبر این حادثه بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل وقوع آن پرداخته و دریافتند خودروی وانت هیچ گونه آثار انعکاسی مانند خط ترمز که نشان از عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است را نداشته و بر اثر خستگی و خواب آلودگی، مستقیم باعث بروز این حادثه شده است.

وی افزود: با بررسی‌های بعمل آمده و اذعان خود راننده وانت، مشخص گردید خستگی و خواب آلودگی علت اصلی حادثه بوده است.

خستگی راننده وانت پیکان حادثه ساز شد/ فوت دلخراش دختر ۱۸ ساله

وی تصریح کرد: صبح امروز تاوان بی خوابی و بی احتیاطی راننده‌ای که گواهینامه نیز نداشته را یک عابر پیاده دختر که سن وی هم ۱۸ سال بوده و روز دختر را در هفته کرامت تازه سپری و خانواده برایش آرزوها داشتند بر روی جدول پیاده رو پرداخت کرد و راننده وانت شاید سال‌ها لباس عروس سفید بر تن این دختر جوان را در کابوس‌های شبانه خود با رنگ قرمز ببیند و بگوید که ای کاش خوابم نمی‌برد، ولی با دسته گل پرپر و لباس سیاه و بدور از چشمان خانواده متوفی بر سر مزار مرحوم حاضر شدن چه سود؟

سرهنگ جوانبخت ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی تأسف از حادثه بوجود آمده از شهروندان خواست به هیچ عنوان و تا اخذ گواهینامه مجاز و کسب مهارت‌های لازم رانندگی پشت فرمان ننشسته و رانندگان محترم نیز هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.