کد خبر : 70556
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
-

خداحافظی بوفون از فوتبال

خداحافظی بوفون از فوتبال
جيانلوئيجي بوفون دروازه بان اسطوره اي يوونتوس پس از انجام آخرين بازي خود براي اين تيم و کسب قهرماني جام حذفي، از هواداران تيمش خداحافظي کرد.

به گزارش سورپرس؛ تیم فوتبال یوونتوس در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد آتالانتا عبور کند تا آندره آ پیرلو با کسب قهرمانی در این جام، جواب منتقدینش را داده و در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، جایگاهش را در فصل بعد نیز تضمین کند.

در دیدار فینال، جیانلوئیجی بوفون سنگربان باتجربه و کهنه کار یوونتوس برای آخرین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. بوفون که پیش از این اعلام کرده بود که در پایان فصل از جمع بیانکونری جدا می شود، برای آخرین بار لباس تیمش را بر تن کرد که منجر به کسب یک عنوان قهرمانی شد.

بوفون احتمالا در تابستان راهی پارما می شود تا فوتبالش را در تیمی که حضور در سطح بالای ایتالیا را از آنجا آغاز کرد، به پایان برساند. دروازه بان یوونتوس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، پیامی را برای خداحافظی از هواداران تیمش ارسال کرد.

در پیام خداحافظی وی آمده است: «شما قابی بودید که من درون آن داستان سیاه و سفید خود رو ساختم، در طول این ۲۰ سال شما هیچ وقت من رو ترک نکردید، همیشه از من حمایت کردید و به من جسارت دادید.

ما با هم زمین خوردیم و با هم دوباره ایستادیم. ما با هم شادی و هیجان رو تجربه کردیم و همچنین با هم طعم نا امیدی‌های عمیقی رو چشیدیم. یک تشکر معمولی هرگز برای جبران محبت بی‌انتهایی که در طول ۲۰ سال همواره به من نشان دادید کافی نخواهد بود.»

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.