کد خبر : 10147
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
-

خاورمیانه و اروپا مدیون «سردار سلیمانی» است/ برای صلح می‌جنگید

خاورمیانه و اروپا مدیون «سردار سلیمانی» است/ برای صلح می‌جنگید
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی‌ها می‌جنگند برای جنگ اما از ویژگی‌های سردار سلیمانی این بود که برای صلح می‌جنگید و کشور ما، خاورمیانه و حتی اروپایی‌ها مدیون سردار سلیمانی هستند.

به گزارش سورپرس؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد «مکتب سلیمانی»،گفت: سردار سلیمانی انسانی بسیار بزرگ و سرداری ملی بود و به عنوان نماد مبارزه با تروریسم در عصر حاضر باید از او یاد کرد.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌جنگند برای جنگ اما از ویژگی‌های سردار سلیمانی این بود که برای صلح می‌جنگید، عنوان کرد: کشور ما، خاورمیانه و حتی اروپایی‌ها مدیون سردار سلیمانی هستند. اگر سردار سلیمانی در جبهه‌های مبارزه با داعش در سوریه و عراق حضور پیدا نمی‌کرد قطعاً منطقه با مشکلات اساسی روبرو بود و تروریست‌ها امنیت آمریکا و اروپا را نیز تهدید و نا امن می‌کردند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی انسان بزرگی بود و در بزرگی اش همین بس که زمان شهادت ایشان بی نظیرترین تشییع پیکر یک سردار نظامی را برای اولین بار در ایران دیدیم.

امیری در پایان تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی دنیا را تحت تأثیر قرار داد و در جاهای مختلف دنیا برای سردار سلیمانی یادبود گرفته شد. این موضوع به این راحتی‌ها جبران نمی‌شود مگر اینکه خداوند متعال همانطور که صلاح می‌داند جبران کند.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.