کد خبر : 60903
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
-

عزیزی خادم:

خادم فوتبال ایران هستم/ به دنبال یک فوتبال توسعه‌گرا با محور عدالت هستم

خادم فوتبال ایران هستم/ به دنبال یک فوتبال توسعه‌گرا با محور عدالت هستم
 رییس فدراسیون فوتبال گفت: خادم فوتبال ایران خواهم بود و با نگاهی جدید به فوتبال ایران کمک خواهیم کرد.

به گزارش سورپرس، «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» روز یکشنبه پس از انتخاب به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باید از اعضای مجمع به خاطر حمایت از من و «شهره موسوی» تشکر کنم. چون قرار نبود ما امروز در مجمع صحبت کنیم از «حیدر بهاروند»  خواهش کردم این وقت را به من بدهند که از همه شما تشکر کنم.

وی ادامه داد: من خادم فوتبال ایران هستم و با تیم مدیریتی جدید و با تعامل سازنده باید بتوانیم از فوتبال و منافع آن دفاع کنیم. باید بتوانیم فصلی نو و نگاهی جدید را در فوتبال درست کنیم.

رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: اعضای مجمع امروز ثابت کردند نگاه حرفه‌ای دارند و دلسوز این فوتبال هستند. خود را مکلف می‌دانم تا به توسعه فوتبال استانی بپردازم و به لیگ توجه جدی‌تری داشته باشیم. همه در کنار هم نگاه جدیدی را تجربه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید از بهاروند و اعضای هیات رییسه فدراسیون و «محمد مهدی نبی» دبیر فدراسیون و همچنین وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم.

عزیزی خادم: خادم فوتبال ایران هستم

عزیزی خادم ادامه داد: همه با هم در کنار هم اعتماد و اعتبار را به فوتبال ایران برخواهیم گرداند. از مجلس شورای اسلامی و کمیته ملی المپیک هم باید تشکر کنم.

ریییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: مجددا از اعتمادی که به ما داشتید تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در فوتبال ایران کارهای بزرگی انجام دهیم.

عزیزی‌خادم در ادامه اضافه کرد: باید از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال تشکر کنم، این یک اعتماد آگاهانه و منصفانه بود. مجمع در یک فرایند دموکراتیک برگزار شد. امیدوارم با یک نگاه تعاملی و همگرا پاسخ مناسبی به اعتماد آنان بدهم. البته همدلی و هم‌گرایی که در فدراسیون به وجود خواهد آمد باید در راستای توسعه فوتبال ایران باشد. البته در این زمینه تلاش دارم تا اعضای منتخب هیات رییسه را نیز همراه کنم چون آنان بازوان اصلی فدراسیون در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی هستند.

منتخب مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ادامه داد: همکاری و تعامل با ظرفیت‌های خانواده فوتبال ایران شرط لازم و اصلی تحقق برنامه‌های من است. این همدلی و هم‌گرایی می‌تواند به توسعه فوتبال ایران کمک کند.

وی این را هم اضافه کرد که اعضای مجمع با انتخاب خود نشان دادند که استقلال رای دارند و انتخابات دستوری نبود. اتفاقات امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال می‌تواند به الگویی برای سایر فدراسیون‌ها تبدیل شود.

عزیزی‌خادم در تشریح برنامه‌های بلندمدت خود افزود: برنامه باید با همراهی و همدلی تمام اعضای فدراسیون باشد و من در این برنامه‌ها به دنبال یک فوتبال توسعه‌گرا با محور عدالت هستم؛ فوتبالی که فارغ از نگاه سیاسی و جنسیتی باشد. استاندارد سازی، توجه به تیم‌های پایه، توسعه زیرساخت‌ها و تقویت تیم‌ها از مهمترین برنامه‌های من است. البته یکی از مهمترین اولویت‌های من و تیم کاری صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و در این راه تمام توانم را به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.