کد خبر : 80929
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
-

حمیده عباسعلی امروز از بیمارستان مرخص می‌شود

حمیده عباسعلی امروز از بیمارستان مرخص می‌شود
بانوی ملی‌پوش کاراته کشورمان که در جریان بازی‌های المپیک توکیو از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بود، پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیزی که داشت، امروز از بیمارستان مرخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی  با اعلام این خبر گفت: همان طور که بارها عنوان کردیم، کار ارائه خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکاران المپیکی در سه بخش پیش از اعزام، در خلال بازی‌ها و پس از پایان بازی‌ها انجام می‌شود. در این راستا با توجه به اینکه حمیده عباسعلی در جریان رقابت‌های کاراته المپیک توکیو دچار آسیب دیدگی شد اقدامات لازم ابتدایی و فیزیوتراپی در توکیو برای او انجام دادیم و در ادامه پروسه درمان، دیروز از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای چپ، توسط دکتر سهراب کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مهم با حمایت کامل فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد و در این رابطه ساعتی پیش دکتر مرادی شهپر، رئیس کمیته درمان فدراسیون به نمایندگی از دکتر نوروزی ریاست فدراسیون بر بالین خانم عباسعلی حضور یافت و از نزدیک در جریان روند درمان این ورزشکار افتخارآفرین قرار گرفت.

حمیده عباسعلی امروز از بیمارستان مرخص می‌شود

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: خوشبختانه عمل جراحی موفقیت آمیز بوده و این ملی پوش کاراته امروز از بیمارستان مرخص می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.