کد خبر : 12217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
-

حمله تند منیژه حکمت به حسینی/ هنوز ادب نیاموختی!

حمله تند منیژه حکمت به حسینی/ هنوز ادب نیاموختی!
در پی انتقادات تند شهاب حسینی از مسعود کیمیایی به علت تحریم جشنواره فجر منیژه حکمت هم به این بازیگر تاخت.

به گزارش سورپرس، در پی انتقادات تند شهاب حسینی از مسعود کیمیایی به علت تحریم جشنواره فجر منیژه حکمت کارگردان و تهیه کننده زن ایرانی، درباره این صحبت‌ها نوشت:سئوالى که برایم پیش آمده این است که آیا حرف دل مردم که قرار است شهاب حسینى از تریبون جشنواره فجر فریاد بزندتا آنها درخیابان هزینه ندهند چیست؟ حمله به یک فیلمساز پیشکسوت و تخریب کارنامه انکار ناپذیر او؟ همه درد مردم در این ایام این بوده است که چرا او فیلم خوب نمى سازد که شما از آن سر دنیادویده اى و خود را رسانده اى تا این موضوع را با خشم و فریاد به گوش همه برسانید؟ رسالت هنریتان همین بود؟ محض اطلاع تان بگویم حمله به آقاى کیمیایى براى مردم هزینه اى ندارد که هیچ پاداش هم دارد و شما این را بهتر میدانید.

ولى یک نکته در خطابه آتشین شما درست بود و آن اینکه اون طرف دنیا هیچ خبرى نیست و هرچه هست همین جاست، نمونه اش اینکه شما به قول خودتان دو سال همه دنیا را گشته اى و تجربیات فراوان اندوخته اى ولى هنوز حرف زدن نیاموختى، کنترل بر خشم و عصبیت نیاموختى و از همه مهمتر ادب نیاموختى. کافى است فیلم پرخاش هاى خود را با کلام غم آلود ولى آرام و متواضعانه استاد مقایسه کنى تا بفهمى که تکفیر نمیکند براى دیگران تکلیف معین نمیکند، ادعاى هنر ندارد و احساس نمیکند قیم همه مردم است ، فقط غمگین است و نمیخواهد در جشنواره شرکت کند.

یک بار دیگر فیلم را ببین تا بدانى کدام مبلغ نفرت و نفاق است و کدام نشان نجابت است و آرامش و مردم ما به کدام بیشتر نیاز دارند هنوز عمر چندانى بر شما نگذشته که نتوانى بیاموزى ، لازم نیست دور دنیا را بگردى همین جا دو زانوى ادب نزد استاد بزن و  بیاموز.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.