کد خبر : 78587
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
-

منابع متناسب سازی تا ۳ سال آینده تامین شده است؛

حقوق بازنشستگان را بی‌حساب و کتاب افزایش ندادیم

حقوق بازنشستگان را بی‌حساب و کتاب افزایش ندادیم
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان را بدون حساب و کتاب افزایش نداده‌ایم و برای امسال و سه سال آینده مشکلی در تامین منابع حقوق متناسب سازی شده بازنشستگان و مستمری بگیران نداریم.

به گزارش سورپرس، مصطفی سالاری در سلسله نشست های رویای تامین اجتماعی فراگیر که با موضوع «آینده نگاری منابع مالی تامین اجتماعی» برگزار شد سیمایی از منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی را در سال جاری تبیین کرد و گفت: در سال جاری از لحاظ درآمد و منابع، ماهانه ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد وصولی از محل حق بیمه داریم. به طور میانگین ۲۲۰۰ میلیارد تومان برآورد سهم سازمان از سود سهام است و انتظار داریم ماهانه ۲۰۰۰ میلیارد تومان بابت تعهدات جاری از دولت بگیریم که محقق شده و در ادامه درباره جزئیاتش خواهم گفت.

وی افزود: مجموع منابع ما، ماهانه ۲۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره مصارف سازمان نیز گفت: بابت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان ماهانه ۱۷ هزار میلیارد تومان می پردازیم. همچنین ماهانه ۶۰۰ میلیارد تومان بابت تعهدات کوتاه مدت و ۳۴۰۰ میلیارد تومان بابت درمان مراکز ملکی و خرید خدمت از مراکز درمانی بیرونی و ۱۱۰۰ میلیارد تومان بابت امور عمرانی و غیره می پردازیم که مجموع مصارف هم ۲۲۱۰۰ میلیارد تومان می‌شود و اگر دولت تعهداتش را بدهد این موازنه برقرار است.

سالاری ادامه داد: دولت سالانه تعهد دارد ۶۰ هزار میلیارد تومان بابت حق بیمه کارفرمایی برخی اقشار و صنوف به ما بپردازد.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.