کد خبر : 69159
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
-

حضور کارکنان فرهنگسرای اندیشه در منزل شهید طباطبایی + عکس

حضور کارکنان فرهنگسرای اندیشه در منزل شهید طباطبایی + عکس
کارکنان فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ماه رمضان در قالب ویژه برنامه «مهر آیین» در منزل شهید علیرضا طباطبایی حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه،«مهرآیین» ویژه برنامه‌ای برای تجلیل از خانواده معزز و گرانقدر شهداست که از چندی پیش به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ برگزار می‌شود. این برنامه با هدف احوال‌پرسی و تفقد از خانواده‌ شهدای هشت سال دفاع مقدس است که با هدف آشنایی مردم با این الگوها و ارج نهادن به خدمات این خانواده‌ها به کشورمان طراحی شده است.

تاکنون، این مراسم معنوی در چندین نوبت به همت فرهنگسرای اندیشه در مناسبت‌های مذهبی برگزار شده و در آن از خانواده شهدا تجلیل شده است.

 

اکنون در جدیدترین برنامه «مهر آیین» همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان از خانواده شهید سیدعلیرضا طباطبایی تقدیر شد. کارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ با حضور در منزل این شهید والامقام با اهدای هدایای معنوی و تکه‌ای از فرش مطهر حرم رضوی از این خانواده شهید تقدیر کردند.

شهید سید علیرضا طباطبائی در بیست و هفتم بهمن ماه سال ۱۳۴۰ در شهرستان تربت‌حیدریه به دنیا آمد. او پس از سپری نمودن تحصیلات اولیه و اخذ مدرک دیپلم در رشته‌ی تجربی از طریق شرکت در کنکور ورودی دانشکده‌ی افسری به استخدام ارتش درآمد و پس از طی دوره‌ی سه ساله‌ی دانشکده‌ی افسری و دوره‌ی چتربازی ۴۴۵ در رسته‌ی مهندسی به درجه‌ی ستواندوم نائل شد.

وی جهت طی دوره‌ی مقدماتی عازم مرکز آموزش مهندسی بروجرد شد و پس از طی دوره‌ مقدماتی به لشکر ۸۴ پیاده‌ خرم‌آباد ملحق و در گردان ۴۳۸ مهندسی مشغول انجام وظیفه شد. او سرانجام در تاریخ ۱۶/۰۲/۱۳۶۶ در منطقه‌ مهران، بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد.

 

براساس این گزارش، ویژه برنامه «مهر آیین» به همراه تجلیل از خانواده معزز شهدا در دیگر مناسبت‌های مذهبی نیز در فرهنگسرای اندیشه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.