کد خبر : 56855
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۱۷
-

حضور معنادار سردار سلامی در جمع مدیران رسانه ملی

حضور معنادار سردار سلامی در جمع مدیران رسانه ملی
نشست مسوولان سپاه و رسانه ملی در واقع تلاقی دو ماموریت و رسالت بزرگ و اصلی سپاه و صدا وسیما در کارزار تمام عیار انقلاب اسلامی با جبهه استکبار است.

گروه فرهنگی سورپرس: دکـتر مهــرداد عظیــمی ریــیس مرکـز تولیــد و فــنی سـازمـان صــداوسیــما در یادداشتی نوشت: نشست مشترک دکتر علی عسکری رییس رسانه ملی با سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هرچند در سیاق جلسات مشابه با مدیران ارشد نظام انجام شد اما با توجه به نقش و رسالت این دو نهاد انقلابی ، از جهات مختلف، تداعی‌گر نکات برجسته ای است.

سپاه پاسداران مولود پر افتخار و بی بدیل انقلاب اسلامی ست که با سرانگشت تدبیر امام راحل عظیم الشأن تشکیل و با نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری به تکامل و بلوغ رسیده است و از سحرگاه تشکیل و در دوران دفاع مقدس افتخارات تاریخی و ماندگاری در صفحات زرّین انقلاب اسلامی ثبت کرد.

و اینک از مهمترین مجموعه هاست، که علاوه بر نقش موثر در تامین‌ امنیت داخلی و پیشبرد اهداف منطقه ای، جایگاهی برجسته در ارائه خدمات متنوع و جهادی را به مردم دارد.

رسانه ملی نیز به تعبیری، تریبون‌ اصلی نظام‌ و زبان‌گویا و حلقه ی واسط مردم و مسوولان است. مجموعه ی معظمی که علاوه بر رسالت های هنری و رسانه ای، دانشگاهی عمومی است و انتظارات فراوانی از نقش آفرینی آن در کشور ، منطقه و عرصه ی جهانی می رود.

از دیدن خبر و تصاویر نشست مشترک مسوولان این دو نهاد تاثیرگذار و انقلابی، گزاره‌ای که پیش و بیش از هرچیز به ذهن‌ متبادر می شود، تلاقی دو ماموریت و رسالت بزرگ و اصلی سپاه و صدا وسیما در کارزار تمام عیار انقلاب اسلامی با جبهه استکبار است که می توان از آن به “جنگ سخت و جنگ نرم”و یا “قدرت هوشمند”جمهوری اسلامی تعبیر کرد.

همچنانکه نیروی انقلابی سپاه پاسداران، متضمن دفاع از تمامیت ارضی کشور است و در خلاقیت و ابتکار و تفوق همه جانبه پیشتاز است و تا امروز دشمنان پر مدعا را پشت دیوار های امنیت کشور ناکام نهاده و قدرت و نفوذ زاید الوصف آن بر کسی پوشیده نیست، در جنگ نرم و مقابله‌ی رسانه‌ای با جبهه‌ی مجهز و پر امکانات استکباری نیز سازمان صداوسیما متولی اصلی و در خط مقدم است و طبعا تنوع ماموریت ها ، گستردگی فضاهای مربوط و نیز تمرکز دشمنان برای تخریب و تضعیف این سازمان، خود گویای اهمیت و خطورت این‌جایگاه است.

نکته دیگری که از حضور سردار سلامی در جمع مسوولان عالی رسانه ملی می توان برداشت کرد همزمانی معنادار این دیدار با حملات و هجمه های سنگین و حواشی ایجاد شده برای سازمان است که نشان از عمق توجه و درک قابل تحسین فرمانده عالی مردمی‌ترین‌ نهاد نظامی دنیاست و این خود می تواند تذکار مناسبی برای دولتمردان باشد که در قضایا و حواشی مختلف از توجه به رسالت های اصلی و مواجهه ای که رسانه ملی در جبهه های گوناگون با دشمنان ایران‌اسلامی دارد غفلت نورزند و البته این به معنای عدم ‌پذیرش نقص‌ها و اشکالات وارده بر برخی برنامه های رسانه ملی نیست.

و نهایتا آنکه امروز کشور با وجود شرایط فوق العاده و تهدیدات مختلف در عرصه های گوناگون نیازمند انسجام و اتحاد مردم و مسوولان است و لذا هر اقدام ، عملکرد و موضع گیری که این اولویت و محوریت جدی را با تهدید روبرو سازد می بایست به سرعت برطرف گردد تا فرصت از بدخواهان برای القای یاس و ناامیدی گرفته شود.

ان شاءالله…

✍دکـتر مهــرداد عظیــمی ریــیس مرکـز تولیــد و فــنی سـازمـان صــداوسیــما

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.