کد خبر : 83681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
-

«جریان خاورمیانه» ابعاد و اثرات سوخت‌رسانی را بررسی می‌کند؛

 «حزب‌الله» ناجی اقتصاد لبنان

 «حزب‌الله» ناجی اقتصاد لبنان
«جریان خاورمیانه» (Midea Stream) شبکه پرس تی‌وی به تاثیرگذاری نقش حزب‌الله در اقتصاد لبنان با انتقال نفت ایران از طریق سوریه به این کشور می‌پردازد.

به‌گزارش سورپرس به نقل از روابط‌عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» به این موضوع اشاره دارد که در حالی که لبنان یکی از بدترین فروپاشی‌های اقتصادی در تاریخ معاصر را تجربه می‌کند، حزب‌الله موفق شد به عنوان یک نجات دهنده ملی ظاهر شود و کم‌کاری دولت لبنان و حامیان غربی‌اش را جبران کند. حزب‌الله لبنان اخیرا بیش از یک میلیون گالن سوخت گازوئیل ایران را از سوریه به لبنان منتقل کرد و این اقدام را جشن گرفت.

دکتر یحیی قدر، دبیر کل جمعیت جهانی حامیان مقاومت به عنوان میهمان این هفته «جریان خاورمیانه» به بررسی ابعاد سوخت‌رسانی حزب‌الله به لبنان و تاثیرگذاری آن در اقتصاد این کشور می‌پردازد.

مروه عثمان، مجری «جریان خاورمیانه» از دکتر آندرسون می‌پرسد که چگونه آمریکا در کشوری کوچک مانند لبنان چنین شکستی را متحمل شد؟ و چرا مردم لبنان تصمیم گرفتند از دوستان منطقه ای خود برای رهایی کشورشان از بحران سوخت کمک بگیرند؟

برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت ۲۳:۰۰، پنج‌شنبه ساعت ۱۸:۰۰، ۰۳:۰۰، جمعه ساعت ۱۲:۰۰ و شنبه ساعت ۰۵:۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.