کد خبر : 10703
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
-

حاج‌علی رفت و برگشت/ فتح الله‌زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد

حاج‌علی رفت و برگشت/ فتح الله‌زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با انتشار پیامی خطاب به وزیر وزرش و جوانان از مسئولیت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، علی فتح الله زاده ظهر امروز با انتشار پیامی خطاب به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از سمت خود به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

متن پیام فتح الله زاده به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مسعود سلطانی‌فر
وزیر محترم ورزش و جوانان

احتراماً، بعد از نظر لطف جنابعالی و مجمع محترم در انتصاب اینجانب به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پیرو مذاکرات و توافقات انجام شده، حال که وضعیت تیم به شرایط بهتری رسیده و مشکلات ناشی از جدایی مربی سابق و استعفای مدیرعامل محترم با انتصاب سرپرست مدیریت و سرمربی تیم در حال حل شدن بوده، از آن مقام محترم خواهشمندم با استعفای اینجانب موافقت فرمایید.

بدیهی است خدمت به هواداران عزیز استقلال آرزوی من و همه خدمتگزاران استقلالی است، اما همان‌طوری که یک روز با حضورم در صحنه و سمت اجرایی به تیم محبوبم کمک‌رسان بودم، امروز بر این نظرم که برخلاف میل باطنی با استعفا و عدم حضور خود می‌توانم به باشگاه کمک کنم و فضای خدمت را برای دیگر عزیزان فراهم نمایم تا از توان آنها در امر سیاستگذاری و نظارت بر امور باشگاه استفاده شود.

امیدوارم همکاری اینجانب در دوران کوتاه اخیر برای این باشگاه مثمرثمر بوده باشد.

قبلاً از حسن نظر و توجه جنابعالی نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای شما آرزوی توفیق روز افزون را از درگاه خداوند خواستارم.»

گفتنی است: علی فتح الله زاده پیش از این هم اقدام به استعفا کرده بود که مورد پذیرش قرار نگرفته بود. فتح الله زاده صراحتاً عنوان کرده بود که برای مدیرعاملی به باشگاه استقلال آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.