کد خبر : 11795
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
-

شمخانی مطرح کرد؛

جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران یعنی شکست

جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران یعنی شکست
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: جنگ هیبریدی آمریکا علیه ایران محکوم به شکست است.

به گزارش سورپرس،  دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در آستانه ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی در مراسم یادبود شهید جاوید الاثر سرلشکر خلبان محمد رضا آذرفر که در فرهنگستان هنر تهران برگزار شد؛ طی سخنانی با تشریح ابعاد توطئه های متعددی که از سوی امریکا علیه ایران در جریان است گفت:جنگ هیبریدی آمریکا بر علیه ایران که با هدف تسلیم سازی و فروپاشی دنبال می شود با دانش، علم، مسئولیت پذیری، هوشیاری، آمادگی و انسجام ملی محکوم به شکست است.

شمخانی گفت: جنگ ادراکی به عنوان یکی از ابعاد جنگ هیبریدی در صدد القاء این پیام است که آنگونه فکر کن و رفتار کن که من دیکته می کنم.

وی، کوچک و نادیده گرفتن واقعیت، قلب آن، بزرگنمایی تهدیدات موهوم و جا اندازی آن بعنوان واقعیت را از دیگر شگرد های جنگ ادراکی برشمرد.

شمخانی با بیان اینکه ورود به هر میدانی نیازمند شناخت کامل از محیط و مجهز بودن به ابزار آن میدان است و ورود به بستر اصلی جنگ ادراکی بدون آمادگی منجربه خسارتهای جبران ناپذیر می شود افزود: فضای مجازی و رسانه که عناصر واسط بین پدیده و مخاطب است میدان نبرد قتل عام کنونی و ابزار به تسلیم کشاندن ملت ها است.

وی خاطر نشان کرد: صدام و حامیانش با تصور عدم آمادگی نیروهای مسلح کشورو برای فروپاشی ایران، جنگ را تحمیل کردند و ملت ایران و نیروی های مسلح با انسجام و رهبری امام اثبات کردند که عاقبت متوهمین شکست و مرگ است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: ملت ایران با تاسی به تدابیر مقام معظم رهبری و راه و منش شهیدان، جنگ هیبریدی و شاخه ادراکی آن را به شکست خواهد کشاند و بدون شک مثلث عبری، عربی، غربی در این کارزارنیز چون گذشته، مجددا شکست خواهند خورد.

شمخانی گفت: همه ما وظیفه داریم چون شهید آذرفرها که متناسب با جنگ تحمیلی هشت ساله لباس رزم بر تن کردند؛ با اندیشه و ابزار متناسب، به مقابله با جنگ هیبریدی دشمن برخیزیم.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان تصریح کرد؛ با بهره گیری از پشتوانه های تمدنی، دینی و انقلابی و فعال سازی ظرفیت های عمیق و نهفته خویش قادر خواهیم بود بر تهدیدات نوین نیز غلبه کنیم و مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را با اقتدار ادامه دهیم.

شمخانی گفت:بزرگنمایی تهدیدات موهوم ابزار دشمن در جنگ ادراکی علیه مردم ایران است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.