کد خبر : 53836
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
-

در منطقه سه انجام شد؛

جمع آوری ۳۲۲۰ تن زباله خشک در طرح “شنبه های بدون پسماند”

جمع آوری ۳۲۲۰ تن زباله خشک در طرح “شنبه های بدون پسماند”
به منظور افزایش میزان تفکیک زباله در مبدا، طرح جداسازی زباله‌های تر و خشک از مبادی تولید با عنوان "شنبه های بدون پسماند" در منطقه 3 در حال اجرا است.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست در این باره گفت: بی‌توجهی به جداسازی پسماند‌های خشک و ‌تر در مبدا نتیجه‌ای جز شیوع پدیده زباله‌گردی و تخریب طبیعت ندارد و با تفکیک زباله می‌توانیم از این پس در فاجعه محیط‌زیستی که زباله‌ها رقم می‌زنند شریک نباشیم.

او با اشاره به افزایش تفکیک زباله شهروندان منطقه ۳ با اجرای طرح شنبه های بدون پسماند افزود: در طرح”شنبه های بدون پسماند”، ضمن جمع آوری زباله های تفکیک شده، آموزش های مورد نیاز نیز به شهروندان داده می شود.

هوشیار بیان کرد: نظارت بر جمع آوری پسماندهای تفکیک شده در غرفه های مستقر در محلات، آموزش خانه به خانه تفکیک زباله تر و خشک، توزیع کیسه های مخصوص پسماند خشک برای مجتمع های بالای ۲۰ واحد، آموزش به سرایداران مجتمع های مسکونی در این طرح اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ با افزایش مشارکت شهروندان در طرح”شنبه های بدون پسماند اشاره کرد و گفت: به طور میانگین تناژ جمع آوری زباله های خشک در غرفه های استقراری در محلات۱۳۲۴ تن و مقدار جمع آوری شده توسط خودروهای ملودی ۱۸۹۶ تن است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.