کد خبر : 6860
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
-

جلسه ی اضطراری کمیسیون امنیت ملی مجلس در یک روز تعطیل

جلسه ی اضطراری کمیسیون امنیت ملی مجلس در یک روز تعطیل
رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از جلسه ویژه امروز این کمیسیون برای بررسی ابعاد شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه خبر داد.

به گزارش سورپرس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، گفت: یقیناً دست قدرتمند مجاهدین حوزه مقاومت و فرزندان جمهوری اسلامی ایران انتقام سختی از این اقدام آمریکایی‌ها خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر آمریکایی‌ها در عراق و شهادت حاج قاسم سلیمانی قطعاً درب جهنم را به روی نیروهای آمریکایی در منطقه باز خواهد کرد و آنها از این اقدام جنایتکارانه خودشان پیشیمان خواهند شد چون نیروهای آنها از امروز در منطقه خواب خوش نخواهند داشت، ادامه داد: کاخ سفید بغض خود از حاج‌ قاسم سلیمانی را با به شهادت رساندن وی نشان داد، آنها ۷ تریلیون دلار را در منطقه هزینه کردند اما دستاوردی برای آنها نداشته است.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید براینکه داعشی که دست‌پرورده آمریکایی‌ها بود با محوریت حاج‌ قاسم سلیمانی از بین رفت، اظهار داشت: قطعا امریکایی‌ها باید منتظر گرفتن انتقام  خون حاج‌ قاسم سلیمانی از سوی ایران باشند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه شورای عالی امنیت‌ملی امروز جلسه‌ای را خواهد داشت و تدابیری را در جهت مقابله با این جنایت آمریکایی‌ها خواهد داشت، گفت: با اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا امروز پس از برگزاری جلسه شورای عالی امنیت‌ملی،  جلسه‌ای را به صورت ویژه برگزار کنیم تا اقداماتی که لازم است در این زمینه از سوی مجلس انجام شود را به تصویب برسانیم.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.