کد خبر : 9808
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
-

جشن دوسالانه‌ی سیمرغ خراسان برگزار می‌شود

جشن دوسالانه‌ی سیمرغ خراسان برگزار می‌شود

به گزارش سورپرس، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با انتشار فراخوان جشن دوسالانه سینمای خراسان اشاره کرد و گفت: بر این اساس سینماگران خراسانی می‌توانند آثار تولیدی خود را تا هفتم بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در مشهد ارسال کنند. محمدرضا محمدی گفت: جشن دوسالانه سیمرغ

به گزارش سورپرس، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با انتشار فراخوان جشن دوسالانه سینمای خراسان اشاره کرد و گفت: بر این اساس سینماگران خراسانی می‌توانند آثار تولیدی خود را تا هفتم بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در مشهد ارسال کنند.

محمدرضا محمدی گفت: جشن دوسالانه سیمرغ سینمای خراسان با هدف “معرفی و قدردانی از آثار برگزیده دو سال تلاش سینماگران خراسانی، اعتلای تولیدات بومی، پیشگیری و مهار آسیبهای اجتماعی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ایرانی، تقویت و حمایت سینمای خلاق” همزمان با هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در بخشهای داستانی، پویانمایی، مستند بلند و نیمه‌بلند برگزار می‌شود.

وی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر مشهد توسط داوران ارزیابی شده است و نام برگزیدگان روز ۲۱بهمن ماه همزمان با مراسم پایانی هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اعلام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه اعلام از تهران، استانها می‌توانند فیلمهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را از ۱۵تا۲۱ بهمن ماه در قالب جشنواره‌های استانی به نمایش گذارند. هنوز تعداد فیلمهایی که قرار است در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به نمایش درآید قطعی نشده است اما امروز یا شنبه هفته آینده جدول فیلمها از سوی سازمان سینمایی کشور در اختیار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی قرار خواهد گرفت.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۲تا۲۲ بهمن سال جاری همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می‌شود. در این دوره جشنواره، ۱۱۵فیلم سینمایی به همراه ۳۶فیلم مستند فرم ثبت‌نام جشنواره را تکمیل کرده‌اند که در میان فیلم‌های سینمایی، ۳۷ اثر به فیلمسازان اول اختصاص دارد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.