کد خبر : 71458
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
-

جشنواره هنری دست به مِهر، سر به مُهر برگزار می‌شود

جشنواره هنری دست به مِهر، سر به مُهر برگزار می‌شود
رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: جشنواره هنری «دست به مِهر، سر به مُهر» با موضوع طراحی،تولید و هدیة جانماز دست دوز جیبی همراه، به کودکان (دختران) کار، به مناسبت دهة کرامت و سالروز ولادت کریمه ی اهل بیت حضرت معصومه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود:این جشنواره با هدف ایجاد بسترو فضای مناسب برای حضور و توسعه مشارکت شهروندان در فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری، تقویت و تزریق فرهنگ مسئولیت ‏پذیری، ایثارگری،تعاون و سازگاری اجتماعی نسبت به همنوعان، پرهیز از اسراف و ماندگاری در آنچه که تولید می¬کنیم ذیل برنامه‌ی جامع #پایان-کار-شروع-کودکی با در نظر گرفتن اصل کرامت وجودی انسان در هندسه‌ی معرفتی قرآن کریم و همچنین کمک به روحیه نشاط و شادابی شهروندان با استفاده از روش¬ها و ابزارهای فرهنگی و هنری در حوزه‌ی کودکان کار برگزار می شود.
وی گفت: شرکت کنندگان بدون محدودیت سنی می توانند با طراحی و دوخت جانماز دست دوز جیبی همراه، در این جشنواره شرکت نمایند و در صورت تمایل مُهر و تسبیح در جانماز اهدای قرار دهند.
حشمتی همچنین گفت: مهلت ارسال تولیدات؛ تا ۲۰خردادماه ۱۴۰۰است و شرکت کنندگان می توانند آثار تولیدی خود را به مراکز فرهنگی،هنری و ورزشی منطقه ۹(فرهنگسراها،خانه¬های فرهنگ، کتابخانه ها، سرای محلات و مجموعه ورزشی شهربانو) تحویل دهند و به ۱۲ نفر از برگزیدگان(مسن¬ترین و کوچک¬ترین تولید کننده،زیبا¬ترین اثر تولیدی ارسال شده و بیشترین تعداد اثر تولیدی ارسال شده) جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است: جشنواره فرهنگی هنری دست به مِهر، سر به مُهر به همت فرهنگسرای کار وتعاون و با مشارکت معاونت محترم امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ برگزار می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.