کد خبر : 21956
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
-

جزییات احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین در کوی طلاب اهواز

جزییات احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین در کوی طلاب اهواز
- رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان گفت: راه‌اندازی مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز علاوه بر کاهش مشکلات ورزش جانبازان و معلولان استان موجب توسعه و رشد این رشته ورزشی خواهد شد.

به گزارش سورپرس، مهرداد شیروانی، رییس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان خورستان روز یکشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد کارهای اجرایی مجموعه ورزشی کوی طلاب صورت گرفته، می‌توان گفت با راه اندازی و فعال سازی این مجموعه بخش عمده ای از مشکلات هیات به خصوص در بخش بودجه‌ای حل و می توان از این طریق درآمدزایی کرد.

وی به تشکیل کمیته استعدادیابی استان به منظور جذب ورزشکاران جوان مستعد ورزشی اشاره کرد و گفت: بنا داریم با تشکیل کارگروه قهرمانی برای حمایت از ورزشکاران منتخب تیم‌های ملی و کسب مقام‌های پاراالمپیک ۲۰۲۱ گام برداریم.

رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان ادامه داد: احداث پایگاه قهرمانی ویژه جانبازان و معلولان (در مجموعه ورزشی کوی طلاب) جهت جذب نفرات مستعد ورزشی زیر ۲۰ سال به منظور تشکیل تیم‌های پایه استانی از دیگر برنامه‌های این هیات در سال جاری است.

وی در خصوص فعالیت های این رشته برای بانوان استان گفت: با توجه به کمبودها و محدودیت‌های موجود در استان، مهمترین مشکل برای ورزشکاران خانم نبود وسیله ایاب و ذهاب برای تردد در تمرینات است. در آینده نزدیک با طرح استعدادیابی جوانان زیر ۲۰ سال و برنامه‌ریزی برای این مهم می‌توان تیم‌های پایه را تشکیل و به تعداد بانوان ورزشکار اضافه نمود.

شیروانی عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌ها و فاصله گذاری اجتماعی جهت حفظ سلامتی کلیه ورزشکاران طبق قانون اتخاذ شده از سوی مقامات استانی و کشوری، فعالیت‌های ورزشی تعطیل می‌باشد و می‌توان از طریق ورزش در خانه با ورزشکاران ارتباط مستمر داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته امان الله پاپی و هاشمیه متقیان در رقابت‌های جهانی ۲ نشان نقره کسب کردند همچنین فالح عیاشی به همراه تیم ملی بسکتبال باویلچر در رقابت‌های آسیا اقیانوسیه به نشان برنز رسید. مهناز امینی دیگر ورزشکار استان در رقابت‌های جهانی به مقام چهارم دست یافت.

رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان افزود: ورزشکاران استان در رقابت‌های کشوری ۱۱ طلا، پنج نقره و ۱۰ برنز کسب کردند همچنین در رقابت‌های تیمی و در بخش آقایان و بانوان به مقام نخست رسیدیم.
وی با بیان اینکه ۵۵۵ ورزشکار سازمان یافته زیر نظر ۱۶ شهرستان فعالیت می‌کنند گفت: تلاش می کنیم در سال جاری تعداد ورزشکاران بیشتری از استان به تیم‌های ملی راه پیدا کنند همچنین سعی می کنیم میزبان مسابقات کشوری باشیم.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.