کد خبر : 31377
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
-

گرامیداشت شهدای سلامت؛

جزئیات مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس/ عبور سرخ‌ها از تونل سبز

جزئیات مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس/ عبور سرخ‌ها از تونل سبز
بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن برای عبور بازیکنان پرسپولیس به سمت جام قهرمانی تونل انسانی تشکیل خواهند داد.

به گزارش سورپرس؛ جلسه هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن که هماهنگی‌ها برای برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس و مراسم اهدای جام قهرمانی نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ‌برتر هم بخشی از آن بود امروز پنج شنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال به ریاست جلال مرادی نماینده سازمان لیگ و ناظر مسابقه برگزار شد.

در این نشست از پرسپولیس، افشین پیروانی و علیرضا اشرف حضور داشتند. در این نشست درباره برگزاری منظم، خوب و زمان‌بندی شده جشن قهرمانی تاکید شد. سازمان لیگ برنامه‌های خود برای برگزاری مراسم اهدای جام را برای اطلاع دو تیم تشریح و اعلام کرد که از آن جمله باید به برنامه آتش بازی و نحوه اهدای جام صحبت شد. با توجه به محدودیت‌های موجود بخاطر شیوع ویروس کرونا و با تأکید ستاد مبارزه با کرونا فقط تعداد محدودی از افراد می‌توانند در ورزشگاه و جشن قهرمانی حاضر باشند و با درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور چند پیشکسوت و هوادار به صورت کنترل شده موافقت نشد.

از جمله برنامه‌ها همچنین ادای احترام دو تیم به شهدای سلامت است که در جریان آن با یاد کردن از پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان که برای نجات جان بیماران خود درگیر بیماری کرونا شدند از تلاشگران این عرصه قدردانی خواهد شد و به صورت نمادین به شهدا گل اهدا خواهد شد.

در این جلسه همچنین مورد تاکید قرار گرفت که در جریان مراسم اهدای جام از ورود افراد متفرقه جلوگیری شود و تنها اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال در این برنامه حضور پیدا کنند. در جریان مسابقه فردا جمعه، بازیکنان پرسپولیس، غیر از دروازه بان که سبز پوش خواهد بود، یک دست سرخپوش خواهند بود و بازیکنان و دروازه بان ذوب آهن هم سفید و مشکی خواهند پوشید.

در جریان این نشست، مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز اعلام کردند بازیکنان این تیم قبل از شروع مسابقه به رسم رفتار حرفه‌ای و جوانمردی، برای بازیکنان پرسپولیس در هنگام ورود به زمین تونل افتخار باز خواهند کرد. این موضوع مورد تقدیر نمایندگان پرسپولیس قرار گرفت.

انتهای پیام/۲۸۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.