کد خبر : 117168
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
-

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اردبیل:

جایگاه سوخت متخلف در اردبیل به ۱۲ میلیارد تومان جریمه محکوم شد

جایگاه سوخت متخلف در اردبیل به ۱۲ میلیارد تومان جریمه محکوم شد
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: تخلف یکی از جایگاه‌های سوخت استان محرز و این جایگاه به جریمه نقدی ۱۲ میلیارد تومان محکوم شد.

به گزارش سورپرس، علی مجتهدی‌نیا بعد از ظهر دوشنبه در پنجمین جلسه ماه ۵۰ مکرر یک اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل بدون اغماض و چشم‌پوشی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عزم دولت در زمینه مبارزه با فساد و رانت جدی است، تصریح کرد: از این رو نهادها و دستگاه‌هایی که وظیفه نظارت بر بازار را دارند باید رویکرد خود را با هدف پیشبرد اهداف دولت در حوزه تنظیم بازار تغییر دهند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: همه کالاهای تولیدی مشمول نظارت تعزیرات حکومتی بوده و تمام کالاها و خدمات مشمول نظارت از حیث قیمت‌گذاری هستند که با دقت تمام و وسواس بازرسان این امر در استان اتفاق افتاده است.

مجتهدی‌نیا افزود: خودروی مشکوفه در شهرستان بیله‌سوار به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این پرونده به رغم تبرئه شدن در راستای احقاق حقوق دولت و بیت‌المال مراتب اعتراض دبیرخانه کمیسیون استان و دستگاه کاشف به پرونده مربوط به خودروی مشکوفه انجام و برای رسیدگی مجدد به محاکم قضائی ارجاع شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل آموزش فعالان بخش مقابله با قاچاق را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه‌کنندگان با قاچاق کالا باید اطلاعات خود را به روز و با اشرافیت به تمامی جوانب، توان خود را در برابر متخلفان ارتقا دهند.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.