کد خبر : 102120
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
-

ثبت ۳۲ میلیون تردد در جاده‌ها از ۲۵ اسفند تا امروز

ثبت ۳۲ میلیون تردد در جاده‌ها از ۲۵ اسفند تا امروز
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از ۲۵ اسفند تا امروز ۴ فروردین، ۳۲ میلیون تردد به صورت رفت و برگشت در جاده‌های کشور ثبت شده است که در مقایسه با پارسال ۴۱ درصد افزایش سفر را نشان می‌دهد.

به گزارش سورپرس، سردار سرتیپ حسین اشتری امروز در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۱ با تبریک به مناسبت عید نوروز و ایام شعبانیه، افزود: قرارگاه نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی همکاران ناجا به صورت حداکثری چه در جاده‌ها و چه در شهر‌ها حضور دارند و موج برگشت نیز به تازگی شروع شده است و این آمادگی برای برگشت مسافران خواهد بود.

سردار اشتری افزود: تاکید ما بر گشت‌های انتظامی است که بایستی فعال باشند و همچنین مراکز پاسخگویی از جمله سامانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی این آمادگی را داشته باشند که سریع و به موقع به مردم پاسخ بدهند.

وی گفت: ۳۲ میلیون تردد تا به امروز ثبت کرده ایم که پیش بینی می‌کنیم تا پایان تعطیلات به بیش از ۵۰ میلیون تردد برسد و این رقم بالایی است و از مردم می‌خواهیم که قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت اجرا کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور درخصوص تلفات جاده‌ای افزود: حدود ۲۰ درصد براساس آمار‌ها کاهش تلفات را امسال شاهدیم، اما باید این میزان به کاهش حداکثری برسد و امیدواریم کاهش تلفات در تصادفات جاده‌ای با ۵۰ درصد تا پایان سال کاهش یابد و این موضوع حاکی از تلاش ماموران انتظامی، مردم و سایر دستگاه هاست.

سردار اشتری گفت: پلیس هوشمند، قانون مدار و نشاط بهاری از جمله شعار‌های پلیس است که بایستی هوشمندسازی و قانون مداری با سرعت بیشتری تحقق پیدا کند.

وی افزود: موضوع قانون مداری توصیه می‌شود و تا پایان سال محور ما و مسئولان باید براساس قانون باشد و مردم نیز به قانون احترام بگذارند. سردار اشتری گفت: سعی کنیم در طول سال بهترین خدمات را به مردم ارایه بدهیم، زیرا این باعث افزایش اعتماد مردم خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.