کد خبر : 94910
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
-

برای بدون کنکورها؛

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد آغاز شد
ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال دوم ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش سورپرس؛ با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه مورخ ۱۴۰۰.۱۰.۱۱ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید انجام شود.

بر این اساس، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org از نتیجه نتایج تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال دوم ۱۴۰۰ دانشگاه مطلع شوند و با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته / محل از مجموعه‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

پذیرفته شدگان کلیه محل‌های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام می‌توانند راهنمای ثبت نام این مقطع را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه کرده که ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. مهلت انتخاب رشته این متقاضیان تا روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.