کد خبر : 30526
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
-

شهردار منطقه یک:

تکمیل پروژه‌های شهری شمال تهران با همکاری ارتش سرعت می‌گیرد

تکمیل پروژه‌های شهری شمال تهران با همکاری ارتش سرعت می‌گیرد
تکمیل برخی از پروژه های شهری شمال تهران که مورد درخواست و مطالبه شهروندان است، با تعامل و همکاری بین شهرداری منطقه یک و ارتش سرعت می‌گیرد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با امیر سرتیپ دوم بهروز عزیزی فرمانده آماد و پشتیبانی نزاجا که با حضور معاونین و مدیران این منطقه برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فرصت های خدمتگزاری به شهروندان کوتاه است و امیدواریم بتوانیم در تعاملات دوجانبه، از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی افزود: تکمیل و راه اندازی برخی از پروژه‌های شهری از جمله اتصال خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری به بزرگراه امام علی (ع) جنوب و اتصال بزرگراه ارتش به گردنه قوچک در کاهش بار ترافیکی منطقه و انتقال مرکز زباله اوشان از بافت مسکونی به مکان دیگر در حفظ محیط زیست منطقه و آزادسازی زمین هایی که در مسیر پروژه ها قرار دارند و مناسب بهره برداری عمومی هستند از جمله اقدامات در حال اجرا در منطقه است که امیدواریم با همکاری ارتش، با سرعت بیشتری به اجرا برسند و بتوانیم با یاری هم در انجام وظیفه خدمت گزاری به شهروندان سربلند باشیم.

موسوی تصریح کرد: درخواست های متقابل ارتش نیز برای شهرداری قابل احترام است و تلاش می کنیم با حفظ حقوق متقابل به انجام وظیفه قانونی خود در شهر بپردازیم.
فرمانده آماد و پشتیبانی نزاجا نیز ضمن تقدیر از حسن نیت و اقدامات مثبتی که در گذشته در ارتباط با ارتش انجام شده بود اظهار امیدواری کرد با تداوم جلسات، تهیه قراردادها و پیگیری های لازم، موارد مورد نظر دو طرف انجام و از تعامل موثر آتی، شهروندان منطقه نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.