کد خبر : 77541
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
-

تکمیل مسکن ۱۸۰ واحدی معلولان ضایعه نخاعی قزوین تا پایان امسال

تکمیل مسکن ۱۸۰ واحدی معلولان ضایعه نخاعی قزوین تا پایان امسال
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: مسکن ۱۸۰ واحدی معلولان و جانبازان ضایعه نخاعی استان با تامین اعتبارات لازم تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش سورپرس، مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: متاسفانه مسکن ۱۸۰ واحدی معلولان و جانبازان ضایعه نخاعی به علت وجود پاره‌ای از معضلات هیات مدیره آن نزدیک به ۱۰ سال در بلاتکلیفی به سر می‌برد که با ورود سازمان بهزیستی خوشبختانه بخش اعظمی از مشکلات این حوزه برطرف شد.

وارثی افزود: درحالی که سازمان بهزیستی تنها نقش تسهیل گری را برعهده دارد، اما با مداخله این نهاد و با تغییر هیات مدیره تعاونی یاد شده امیدواریم پس از مراحل سفت کاری بتوانیم هرچه سریع‌تر برای تکمیل و تحویل واحد‌های یاد شده به جامعه هدف اقدام کنیم.

وی مشکل دیگر بلاتکلیفی این منازل را کافی نبودن سهم آورده جامعه هدف معلولان دانست و گفت : متاسفانه اعضای این هیات تعاونی به علت مشکلات مالی نتوانستند به موقع هزینه‌های مورد نیاز را برای تکمیل منازل خود انجام دهند که امیدواریم با تامین اعتبارات، این مشکل نیز در اسرع وقت مرتفع شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود : سهمیه استان قزوین در زمان اجرای طرح مسکن مددجویان سه هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی بود که تاکنون سه هزار و ۲۰۶ واحد آن با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی به افراد واجد شرایط واگذار شده است.

شرکت تعاونی مسکن ضایعه نخاعی استان در ناحیه شهری محمدیه ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی را در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۰۰ مترمربع و با بهره گیری از تسهیلات مسکن مهر آغاز کرده است که پس از اتمام به معلولان و جانبازان ضایعه نخاعی تحویل داده خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.