کد خبر : 18830
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۵۵
-

تکلیف پخش “نون.خ۲” روشن شد

تکلیف پخش “نون.خ۲” روشن شد
مهدی فرجی تهیه کننده فصل دوم سریال "نون‌.خ" از پخش قطعی این سریال از روز جمعه خبرداد.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس، سریال نون خ که فصل اول آن  در سال گذشته  پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت، قرار بود که از چهارشنبه شب ۲۰ فروردین فصل دوم این سریال که کمیک است روی آنتن شبکه اول سیما برود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بینندگان این سریال دو شب پیاپی چشم انتظار ماندند و خبری از پخش ان نشد. در این میان شایعاتی هم مطرح شده، که گفته می شود بخاطر حواشی سریال پایتخت در یکی دو سکانس، مدیران صدا و سیما دست به عصا امور  را پیگیری می کنند که اتفاقات پایتخت در نون خ تکرار نشود. ولی آنچه مخاطبان نون خ الان انتظار دارند، امیدوارند که این سریال که فیلمبرداری بخش های عمده آن در مناطق کردنشین و غرب کشور انجام شده است، دستخوش حذف و سانسور نشود.و جذابیت فصل اول را داشته باشد. باید منتظر ماند که و سرنوشت نون خ را در روزهای آتی ببینیم.

تکلیف "نون.خ2" روشن شد

با این حال  مهدی فرجی تهیه کننده سریال “نون.خ” با عذرخواهی از مخاطبان و علاقمندان این سریال اعلام کرد که قرار بود بر اساس اعلام شبکه ۱ سریال “نون.خ ۲” از روز چهارشنبه ۲۰ فروردین پخش آن آغاز شود که این امر اتفاق نیفتاد و من از هموطنان عزیز عذرخواهی می‌کنم و قسمت اول فصل دوم فردا (روز جمعه ۲۲  فروردین) ساعت ۲۲:۱۵  بصورت قطعی پخش می‌شود.

فصل دوم سریال نون خ در ۱۷ قسمت  به تهیه کنندگی مهدی فرجی، کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی و با حضور بازیگرانی همچون سعید آ‌قاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی،نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینى فر ، حسن رحمتی، علی اخوان.صهبا شرافتى ،نارین ایوبى ، آتنا مهیارى ،شقایق فتاحى ،مدیا زردویى، شبنم عظیمى ساخته شده است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.