کد خبر : 32069
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
-

توضیح وزیر بهداشت درباره تصمیم کنکوری ستاد ملی کرونا

توضیح وزیر بهداشت درباره تصمیم کنکوری ستاد ملی کرونا
وزیر بهداشت گفت: تصمیم گیری درباره زمان برگزاری کنکور تصمیم وزارتخانه های علوم و بهداشت نبوده است و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش سورپرس؛ دکتر سعید نمکی امروز در جلسه پرسش و پاسخ مجازی با خبرنگاران در خصوص مباحثی که درباره کنکور ۹۹ پیش آمده و گلایه خانواده های کنکور گفت: ما اعلام نکردیم که کنکور به تعویق می افتد اما وقتی گفتیم که پروتکل های برگزاری کنکور سراسری از کنکورهای ارشد و دکتری سختگیرانه تر شود وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش گفتند که برای رعایت این فواصل و پروتکل سختگیرانه تر نیازمند وقت بیشتری برای مدیریت این سر ریز جمعیت در فضاهای محدود نیاز دارند.

وزیر بهداشت گفت: گفته شد که این موضوع باید در ستاد کرونا مطرح شود و مجدد جلسه گذاشتیم. می دانم که خانواده ها در اضطراب بودند و هفته قبل هم خودم به موضوع ورود کردم که باید این موضوع مدیریت شود. اما صحبت کردیم که با دادن فضاهای دانشگاه های علوم پزشکی و سایر مراکز دولتی می توان این مسئله را مدیریت کرد.

وی افزود: البته این موضوع در کمتر از ۲۴ ساعت جمع بندی و قرار شد که کنکور در همان تاریخی که گفته شده بود برگزار شود.

نمکی افزود: دلیل من برای پروتکل های سختگیرانه تر هم این بود که بچه مدرسه ای که می آید برای کنکور در پختگی رفتار متفاوت است و اگر لحظه ای ماسک اش کنار رفت و بدون ماسک شد هم فاصله سختگیرانه فاصله ایمن تلقی شود

وزیر بهداشت یادآور شد: تصمیم نهایی که برای کنکور گرفته شد تصمیم وزارت علوم و وزارت بهداشت نیست، بلکه این تصمیم ستاد ملی کرونا است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.