کد خبر : 7247
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
-

تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا صرفا یاوه‌گویی است

تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا صرفا یاوه‌گویی است

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شهادت سردار سلیمانی وفاق ملی را افزایش داده‌ است.

به گزارش سورپرس ، صدیف بدری با تسلیت شهادت سردار سلیمانی خدمت ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری بیان کرد: سردار سلیمانی فردی مخلص بود و تمام کارها و حرکات او با اهداف الهی و خدمت به مردم پیش می‌رفت. او زندگی خود را وقف مردم ایران و منطقه و حتی دنیا کرده بود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: سردار سلیمانی با ایثارگری و اخلاص امنیت منطقه را تامین کرده بود و از آن جا که اهدافش الهی بود در دل مردم نیز جا گرفته بود و محبوبیتش به اخلاص او باز می‌گشت. مطمئنا نام سردار سلیمانی در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی انسجام ملی را افزایش خواهد داد. از روزی که خبر شهادت ایشان منتشر شد همه افراد جامعه با هر تفکر سیاسی و اجتماعی که دارند به نیکی از او یاد می‌کنند. خون سردار سلیمانی وحدت و وفاق ملی را بیشتر خواهد کرد و این وفاق اقتدار کشور را در برابر استکبار جهانی تقویت می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: قطعا پاسخ قاطعی از سوی ملت ایران به آمریکای جنایتکار داده خواهد شد. آمریکا و به خصوص ترامپ با ترور شهید سلیمانی دچار یک اشتباه راهبردی شد آمریکایی‌ها هنوز ملت ایران را نشناختند وگرنه هیچ گاه دست به چنین اقدام احمقانه‌ای نمی‌زدند.

بدری در ادامه با بیان این که «آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند» بیان کرد: تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا صرفا یاوه گویی است و مطمئنا با درایت رهبر انقلاب و تدبیر مقامات امنیتی پاسخ هوشمندانه‌ای به آمریکا داده خواهد شد.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پایان افزود: آمریکایی ها باید بدانند که یاوه گویی آنها تاثیری بر ملت ایران ندارد و قطعا معادلات منطقه‌ای به گونه‌ای رقم خواهد خورد که آنها پاسخگوی جنایات خود خواهند بود.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.