کد خبر : 26523
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۳۲
-

تنها زن قایقران پارالمپیکی از امروز تمرینات خود را آغاز می کند

تنها زن قایقران پارالمپیکی از امروز تمرینات خود را آغاز می کند
سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از آغاز تمرینات شهلا بهروزی راد از تیرماه خبر داد و گفت: بهروزی راد تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی است که با همکاری فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک تمرینات انفرادی خود را در دریاچه آزادی آغاز خواهد کرد.

به گزارش سورپرس، مسعود مهدوی‌نیا در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: با توجه به این که شهلا بهروزی راد تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی است که موفق به کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو شده با هماهنگی به عمل آمده بین فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک، قرار بر این است با اسکان در هتل المپیک به عنوان خوابگاه از تیرماه تمرینات آبی خود را در دریاچه آزادی آغاز کند.

وی درباره زمان شروع تمرینات آبی برای سایر قایقرانان معلول در دریاچه آزادی، خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر آغاز اردوها از تیرماه تنها برای ورزشکاران شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو، فعلا شرایط برپایی اردو تنها برای بهروزی راد فراهم شده و وی تمرینات آبی خود را در پاراکانوی ۲۰۰ متر به زودی آغاز خواهد کرد. البته سعی ما بر این است که با حمایت‌های رییس فدراسیون قایقرانی تمهیدات لازم برای شروع تمرینات آبی سایر قایقرانان معلول را نیز در دریاچه آزادی فراهم کنیم.

مهدوی نیا پیرامون این پرسش که برای برگزاری اردو برای سایر قایقرانان معلول آیا مشکلی از نظر خوابگاه ندارید، افزود: مشکلی که در حال حاضر برای شروع تمرینات آبی قایقرانان معلول وجود دارد از نظر خوابگاه است که امیدوارم با حل این مشکل بتوانیم کم کم تمرینات آبی سایر قایقرانان را نیز در تیرماه آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان همچنین در پایان از اعزام قایقرانان معلول به دو تورنمنت مهم کاپ جهانی شهریور در مجارستان و قهرمانی آسیا آذرماه در تایلند خبر داد و گفت: اگر شرایط از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برگردد این دو تورنمنت پیش‌بینی شده است که امیدوارم مشکلی برای اعزام قایقرانان نداشته باشیم.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.