کد خبر : 48456
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰:۳۱
-

تقابل مسی و رونالدو/ بارسلونا با سه گل بازی را واگذار کرد

تقابل مسی و رونالدو/ بارسلونا با سه گل بازی را واگذار کرد
بارسلونا با ارائه نمایشی ضعیف با سه گل مغلوب یوونتوس شد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، بارسلونا در شبی که هرگز نشانی از یک تیم آماده و منسجم نداشت، در استادیوم نوکمپ با نتیجه ۰-۳ مقابل یوونتوس مغلوب شد تا صدرنشینی را تقدیم این تیم کرده و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود. یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در نهایت در دقیقه ۱۲ به گل اول دست یافت. کریستیانو رونالدو درون محوطه توسط رونالد اراخائو متوقف شده و بیانکونری صاحب یک ضربه پنالتی شد. خود رونالدو پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه محکم به وسط دروازه گل اول تیمش را به ثمر رساند.

برتری یوونتوس ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۱۹ به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال دقیق خوان کوادرادو از سمت راست، وینستون مک کنی بدون یارگیر و با یک ضربه آکروباتیک و تماشایی زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

بارسلونا در صدد جبران برآمد و دقایقی بعد لیونل مسی با یک ضربه زمینی می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما جیجی بوفون دراز کش و به زیبایی دروازه را نجات داد. در دقیقه ۲۷ و روی ارسال خوب الکس ساندرو بود که یوونتوس فرصت خوبی برای زدن گل سوم هم داشت، اما ضربه سر آلوارو موراتا از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول ضربه زمینی لئو مسی از درون محوطه و در صحنه مشکوک به پنالتی در اختیار بوفون قرار گرفت و یوونتوس در نهایت با برتری ۰-۲ راهی رختکن شد. بارسلونا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا لیونل مسی فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه محکم کاپیتان بلوگرانا در اختیار جان لوییجی بوفون قرار گرفت.

در دقیقه ۵۰ در شلوغی محطه توپ به دست کلمنت لانگله برخورد کرد و داور در نهایت بعد از بازبینی صحنه حکم به اعلام پنالتی به سود یوونتوس داد. رونالدو پشت توپ قرار گرفته و با ضربه ای خلاف جهت گل سوم را به ثمر رساند. در دقیقه ۵۷ و روی ارسال لیونل مسی از سمت چپ بود که بارسلونا صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر آنتوان گریزمان به دیرک دروازه یوونتوس خورد.

دقایقی بعد یک بار دیگر لیونل مسی با حرکتی انفرادی صاحب موقعیت شده و از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما این بار نیز بوفون به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه ۸۳ لیونل مسی دوباره در پشت محوطه جریمه یوونتوس حرکت کرده و می توانست گل اول تیمش را وارد دروازه بوفون کند، اما ضربه فنی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.در دقیقه ۸۸ این بار ضربه زمینی مسی باز هم توسط بوفون مهار شد تا در نهایت یوونتوس با نتیحه ۰-۳ بارسلونا را شکست دهد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.