کد خبر : 122042
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
-

تفاهم‌نامه طرح کانون مدرسه امضا شد

تفاهم‌نامه طرح کانون مدرسه امضا شد
تفاهم‌نامه طرح «کانون مدرسه» با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد.

به گزارش سورپرس، تفاهم‌نامه طرح «کانون مدرسه» با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد.

در این جلسه که در اجلاس مدیران ستادی و استانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری، ‌اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی، معصومه نجفی‌پازوکی معاون آموزش ابتدایی و علی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه «کانون مدرسه» را امضا کردند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم بیان کرد: در راستای تأکید مقام معظم رهبری به موضوع کودک و نوجوان و تاکید وزیر آموزش و پرورش به این موضوع، تفاهم‌نامه طرح کانون مدرسه را به امضا رساندیم. شیوه‌نامه این طرح نیز به زودی ابلاغ خواهد شد.

علامتی افزود: طرح کانون مدرسه با هدف هم‌افزایی بیشتر میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

تفاهم‌نامه «کانون مدرسه» با هدف بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی برای توسعه فعالیت‌های تربیتی و پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری، آشنایی و ارتباط دانش‌آموزان با امکانات و ظرفیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انس دانش‌آموزان با کتاب، مطالعه و کتاب‌خوانی، زمینه‌سازی برای پرورش خلاقیت و نوآوری و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان و بهره‌گیری از فعالیت متنوع کانون برای یادگیری با شیوه غیرمستقیم امضا شده است.

این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری و تعامل برای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزش غیرمستقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به دانش‌آموزان به منظور رشد و بالندگی و توانمندسازی آن‌ها در قالب اجرای طرح «کانون مدرسه» با بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمانی طرفین در بازه زمانی سه ساله اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.