کد خبر : 72670
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
-

تغییرات اسکوچیچ در تیم ملی برای بازی با کامبوج/ شماره یک تغییر کرد

تغییرات اسکوچیچ در تیم ملی برای بازی با کامبوج/ شماره یک تغییر کرد
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب امروز این تیم مقابل کامبوج گرفت.

به گزارش سورپرس؛ تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۹ امروز هفتمین مسابقه خود در گروه C مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار می‌کند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با توجه به فشردگی بازی‌ها، تصمیم به تغییرات در ترکیب تیمش گرفت تا چند بازیکن این تیم برای دیدار با عراق استراحت کنند. از سوی دیگر مصدومیت وحید امیری بازیکن تاثیرگذار تیم ملی هم در این تغییرات سهیم بوده است.

سرمربی تیم ملی که نمی خواهد بازیکنان اصلی اش را برای دیدار با عراق خسته کند و تیمی آماده و پرنشاط را به مصاف این تیم عربی بفرستد، برای دیدار با کامبوج که خیلی سخت نخواهد بود از چند بازیکن جدید استفاده خواهد کرد.

استراحت علیرضا بیرانوند در تمرین تیم ملی که به گفته خودش با تصمیم سرمربی صورت گرفته بود شاید در همین راستا بود تا گلر شماره یک تیم ملی در سالهای اخیر در دیدار با کامبوج نیمکت نشین باشد و فرصت به امیر عابدزاده برسد که فصل عالی را در پرتغال سپری کرد.

هر چند تیم ملی به پیروزی برابر کامبوج آن هم با تعداد گل زیاد نیاز دارد با این حال اسکوچیچ احتمالا در خط حمله تیم ملی هم تغییراتی ایجاد خواهد کرد و شاید از بین طارمی و آزمون یکی را در ترکیب اصلی قرار دهد.

به نظر می رسد اسکوچیچ برای آن که بتواند بهترین بازیکنانش را به مصاف عراق بفرستد، به چند بازیکن اصلی دیدار با بحرین استراحت خواهد داد تا بتواند از آنها برای دیدار روز ۲۵ خرداد برابر عراق استفاده کند.

تیم ملی ایران برای آنکه بتواند خیالش بابت صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی را راحت کند باید علاوه بر بردن کامبوج، تیم ملی عراق را هم شکست دهد تا به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند.

انتهای پیام/۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.