کد خبر : 70355
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
-

تعیین تکلیف سفرهای زیارتی بازنشستگان/ آمادگی برای آغاز مجدد سفر

تعیین تکلیف سفرهای زیارتی بازنشستگان/ آمادگی برای آغاز مجدد سفر
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از آغاز سفرهای زیارتی بازنشستگان تامین اجتماعی در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ عادل دهدشتی در مورد طرح کرامت رضوی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: طرح کرامت رضوی در قالب اعزام بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس در سال‌های قبل اجرایی می‌شد که بدلیل شیوع کرونا این طرح متوقف شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در مورد از سر گیری مجدد اعزام‌ها نیز گفت: آمادگی این را داریم که به محض اینکه پروتکل‌های بهداشتی اجازه دهند بحث سفرهای خراسان رضوی و طرح کرامت رضوی را مجدداً آغاز کنیم.

دهدشتی افزود: به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد از سر گیری سفرها را داده‌ایم و به محض اینکه به ما اجازه بدهند سفر زیارتی بازنشستگان تأمین اجتماعی را به مشهد آغاز می‌کنیم.

وی به طرح جدید سازمان اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده پیش بینی کرده بودیم به جای اینکه هزینه سفر را پرداخت کنیم و خرج اسکان و… شود یک مکان ثابتی را برای استفاده و اقامت بازنشستگان خریداری کنیم و آن را در اختیار کانون‌ها قرار دهیم که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر این برنامه در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.