کد خبر : 26273
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
-

تشکیل کمیسیون تشخیص نوع معلولیت در گیلانغرب

تشکیل کمیسیون تشخیص نوع معلولیت در گیلانغرب
رییس اداره بهزیستی گیلانغرب گفت: کمیسیون پزشکی تشخیص نوع و شدت معلولیت برای اولین ‌بار در این شهرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش سورپرس، بهزاد شیرزادی، رییس بهزیستی گیلانغرب روز پنجشنبه در گفت وگویی خبری افزود: به دلیل بُعد مسافت شهرستان تا مرکز استان و باتوجه به شرایط ویژه معلولان، باهماهنگی و همکاری معاونت توانبخشی، برای اولین بار شرایط تشکیل کمیسیون پزشکی تشخیص و تعیین نوع معلولیت در شهرستان گیلانغرب فراهم شده و در اوایل تیرماه اولین کمیسیون شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: اداره بهزیستی گیلانغرب بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از معلولان را تحت حمایت دارد و به مددجویان خدمات متنوعی از جمله مستمری ماهیانه، کمک هزینه‌های معیشتی، کمک‌ وسایل توابخشی و بهداشتی، کمک هزینه دانشجویی و دانش آموزی، کمک هزینه‌های حرفه آموزی و تسهیلات اشتغال ارایه می‌دهد.

رییس بهزیستی گیلانغرب گفت: همچنین بهزیستی شهرستان گیلانغرب با ۶ مرکز غیردولتی تحت نظارت به بیش ازیک هزار و ۶۰۰ مددجوی تحت حمایت حوزه حمایتی و توانبخشی خدمت رسانی می‌کند.

شیرزادی گفت: یکی از مشکلات جامعه هدف و مددجویان و معلولان مراجعه به مرکز استان برای کمیسیون‌های پزشکی تشخیص و تعیین نوع معلولیت بود که باحمایت مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و معاونت توانبخشی از این پس این کمیسیون‌ها در شهرستان گیلانغرب انجام می‌شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.