کد خبر : 65061
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
-

ثریا آقایی: هنوز برای گرفتن سهمیه شانس دارم

تشخیص سرنوشت‌ساز پزشک برای دختر بدمینتون باز ایران

تشخیص سرنوشت‌ساز پزشک برای دختر بدمینتون باز ایران
دختر بدمینتون باز ایران گفت: هنوز برای کسب سهمیه المپیک شانس دارم اما باید ببینم پزشکم از چه زمانی تشخیص می دهد که می توانم به شرایط مسابقه برگردم.
به گزارش سورپرس؛ ثریا آقایی دختر بدمینتون باز ایران در جریان لیگ برتر بانوان دچار مصدومیت شد و از این رو مجبور شد زانوی خود را جراحی کند. این مصدومیت در حالی برایش رخ داد که به دنبال گرفتن سهمیه المپیک بود و باید برای بازگشت مجدد به مسابقات برنامه ریزی می کرد.
آقایی در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه هنوز برای حضور در مسابقات و کسب سهمیه المپیک شانس دارد یا خیر، بیان کرد: خیلی از مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا یا به تعویق افتاده اند و یا لغو شده اند از این رو برگزاری مسابقات تا اواخر خرداد ادامه دارد اما من برای بازگشت به مسابقات باید ببینم نظر پزشک چیست  و از چه زمانی می‌توانم به شرایط مسابقه برگردم. البته چند وقت دیگر کم کم تمرینات بدمینتون را شروع می کنم. اگر نظر پزشکم مساعد باشد تمام تلاشم را می کنم که خودم را به مسابقات برسانم.

آقایی در پاسخ به این پرسش که بر روی کاغذ چقدر شانس گرفتن سهمیه را دارد، تصریح کرد: من برای سهمیه المپیک جزو ذخیره ها قرار دارم و در رنکینگ جدید هم ۹۴ هستم بنابراین شانس دارم اما مصدومیت کار را  سخت کرده است چون باید در مسابقات شرکت کنم و امتیاز خودم را افزایش دهم. با توجه به برنامه ریزی فدراسیون، تلاش بر این است که هر چه زودتر به مسابقات برگردم اما باید درمانم کامل شود تا با خیال راحت به مسابقات بروم.

تشخیص سرنوشت ساز پزشک برای دختر بدمینتون باز ایران/ ثریا آقایی: هنوز برای گرفتن سهمیه شانس دارم

دختر ملی پوش ایران در مورد اینکه چهارسال پیش هم به دلیل مصدومیت نتوانست سهیمه المپیک ریو را بگیرد و اکنون هم دوباره مصدومیت برایش دردساز شده است، گفت: قطعا این مسئله سخت است. ابتدا شیوع ویروس کرونا باعث توقف مسابقات شد و یک سال نتوانستم در مسابقه ای شرکت کنم. پس از آن هم آسیب دیدگی برایم پیش آمد اما سعی می کنم منفی فکر نکنم و باتجربه جدیدتری به مسابقات برگردم.

او در مورد لزوم حضور خود در مسابقه لیگ که باعث مصدومیتش شد نیز تاکید کرد: خیلی ها به من می گفتند که کاش در آن مسابقه لیگ شرکت نمی کردم اما واقعیت این است که ممکن بود این اتفاق در تمرین هم برایم رخ دهد چون بر روی یک ضربه ساده من مصدوم شدم و البته آمادگی خوبی هم داشتم. این مصدومیت با توجه به اینکه شانس کسب سهمیه المپیک هستم برایم ناراحت کننده است اما این مسئله را هم پذیرفته‌ام که ورزش حرفه‌ای همین است و احتمال مصدومیت وجود دارد.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.