کد خبر : 60684
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
-

تسهیلات جدید هایپرپسماند منطقه ۱۹ برای شهروندان

تسهیلات جدید هایپرپسماند منطقه ۱۹ برای شهروندان
هایپرپسماند منطقه 19 برای شهروندان مشارکت جو در امر بازیافت تسهیلات و تخفیفات جدیدی ارائه کرده است.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید صبوری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یکی از رویکردهای مهم راه اندازی این هایپر را جلب مشارکت شهروندان در تفکیک پسماندها و کمک به تسریع فرایند بازیافت اعلام کرد و گفت: در همین راستا تسهیلات جدیدی برای شهروندان تهرانی در قبال دریافت پسماندهای خشک آن ها در این مکان ایجاد شده است.

او خرید پسماندهای خشک شهروندان ۵۰ درصد بالاتر از نرخ مصوب را در شنبه های بدون پسماند از جمله این تسهیلات اعلام کرد و افزود: شهروندان می توانند با تحویل پسماندهای خشک در روزهای شنبه علاوه بر بهره مندی از این تسهیلات، یک عدد لامپ LED نیز به صورت رایگان دریافت کنند.

به گفته صبوری ارائه تخفیف های ۵ تا ۱۰ درصدی اجناس در تمام روزهای هفته و ۲۰ تا ۵۰ درصدی در روزهای پنجشنبه و جمعه از دیگر تسهیلات هایپرپسماند خشک این منطقه برای شهروندان در قبال دریافت پسماندهای خشک و الکترونیکی است. ضمن اینکه روزهای دوشنبه نیز لامپ های LED سوخته شهروندان بصورت رایگان تعمیر می شود.

معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد: هرماه به طور متوسط ۶ تن پسماند خشک در هایپرپسماند جمع آوری می شود.

 

این مسئول در ادامه به تشریح فعالیت های آموزشی در راستای تحقق اهداف طرح کاپ پرداخت و افزود: درهمین راستا طی ۶ ماهه دوم سال بیش از ۵۲ هزار و ۹۶ خانوار تحت آموزش بازیافت قرار گرفته اند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.