کد خبر : 74090
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۳۷
-

تسلیت سخنگوی دولت و وزیر خارجه در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران

تسلیت سخنگوی دولت و وزیر خارجه در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران
علی ربیعی سخنگوی دولت و محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه جان باختن تعدادی از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده را تسلیت گفتند.

به گزارش سورپرس؛ علی ربیعی سخنگوی دولت در این توئیت نوشت: دو نفر از خبرنگارانی که با قلم و دوربین خود به دنبال زیست بهتر مردمانمان می‌نوشتند، دخترانمان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در حادثه‌ای خونبار جان خود را درحین ماموریت از دست دادند.

وی افزود: این حادثه رابه خانواده جان باختگان، همکاران رسانه‌ای به ویژه ایسنایی‌ها و ایرنایی‌ها  تسلیت می‌گویم.

همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس در نقده و جان باختن خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را تسلیت گفت.

ظریف در این توئیت نوشت: از شنیدن این خبر غم انگیز بسیار متاثر شدم. برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی و برای شما، همکاران و خانواده داغدار صبر و اجر مسالت دارم.

به گزارش سورپرس؛ در واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران برای بازدید طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و  مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا جان باختند.

بنابراین گزارش، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.