کد خبر : 78736
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
-

تزریق ۶۵۰۰ دز واکسن به فرهنگیان شهر تهران

تزریق ۶۵۰۰ دز واکسن به فرهنگیان شهر تهران
اقلام و تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های شهر تهران از محل انبار مهرآباد توزیع شد.

به گزارش سورپرس، جلسه نمادین ارسال تجهیزات هنرستانی و در راستای کارگروه تعمیر و تجهیز مدارس پروژه مهر با حضور فولادوند مدیرکل، دری معاون آموزش متوسطه، مدیران مناطق و شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران به صورت مجازی برگزار  و اقلام تهیه شده از انبار مهرآباد به مناطق و هنرستانهای شهر تهران ارسال شد.

فولادوند در این جلسه با اشاره به اینکه حدود یک سال است در حوزه معاونت آموزش متوسطه و با کمک معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان تهران، این فعالیت در حال شکل گیری و مقدمات اولیه بوده است اظهارداشت: ۷میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز هنرستان های شهر تهران از محل اعتبارات و نیز همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تهران تهیه شده و به مناسبت اعیاد ذی الحجه، توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: براساس استناد بالادستی وظیفه داریم ۵۰ درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه را به سمت رشته‌های فنی،حرفه ای و کاردانش  هدایت کنیم  و بایستی از کلیه ظرفیتها و توان خود در این راستا استفاده کنیم و باید تلاش شود تا با توسعه هنرستان‌ها به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی از مدیران مناطق خواست در بحث ساخت و ساز مدارس به احداث هنرستان‌ها که می‌توانند به صورت مستقیم در تولید و اشتغال تاثیرگذار باشند توجه ویژه داشت زیرا فارغ التحصیلان هنرستان‌ها، بی واسطه وارد عرصه کار و اشتغال می شوند.

فولادوند ادامه داد: توسعه هنرستان‌ها یکی از اهداف آرمانی ما است و باید تلاش کنیم تا این تجهیزات در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و نیاز روز  آنها مرتفع شود و این فعالیت یکی از پارامترهای مثبت در پروژه مهر است.

وی در پایان از تلاش‌هایی که در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان در جریان است قدردانی کرد و افزود: دیروز بالغ بر ۶۵۰۰ دز تزریق واکسن را در بین فرهنگیان شهر تهران شاهد بودیم و به یاری خدا هرچه سریع تر این پروژه را به اتمام برسانیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، فولادوند ضمن دعوت از فرهنگیان فرهیخته برای تزریق واکسن افزود: نیروی انسانی مهمترین داشته ماست و باید از آن حفاظت کنیم و تا آخرین لحظه باید به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم و کارها و فعالیت ها به روز باشد و  سال تحصیلی خوبی را برای آینده سازان کشور رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.