کد خبر : 50953
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
-

تزریق واکسن ایرانی کرونا به دو بازیگر؛ از شایعه تا واقعیت

تزریق واکسن ایرانی کرونا به دو بازیگر؛ از شایعه تا واقعیت
مدتی است خبرِ حمایت دو بازیگر از واکسن ایرانی کرونا در فضای‌مجازی پخش شده، کاری که سیاوش قاسمی و امید علیمردانی از آن به عنوان لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت حمایت از تولید ملّی یاد می‌کنند.

به گزارش سورس؛ سیاوش قاسمی را بسیاری از مخاطبان با نقش آقای مقدم “جایزه بزرگ” مهران مدیری به یاد می‌آورند، گروهی با نقش عادل فردوسی‌پور سریال “سه پنج دو” و برخی هم او را با “دوربین مخفی” امیرحسین قهرایی به یاد می‌آورند.

کرونا , تلویزیون , صدا و سیما , سریال ,

سریال “سه پنج دو” حسین سهیلی‌زاده

بازیگری که کار تصویری را به صورت حرفه‌ای با سریال “بچه‌های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد و با کار مهران مدیری، فیلم سینمایی قلقلک و “سه پنج دو” بیشتر شناخته شد.

امید علیمردانی نام دیگر بازیگری است که در کنار سیاوش قاسمی این کمپین حمایتی را راه انداخته‌اند؛ او همان بازیگر نقشِ رستم سریال “ستایش” است. البته پیش از آن در سریال‌هایی مثل “چهارچرخ” و “دیوار شیشه‌ای” به ایفای نقش پرداخته بود. شایعه مرگ سال گذشته، نام علیمردانی را بیشتر سر زبان‌ها انداخت.

کرونا , تلویزیون , صدا و سیما , سریال ,

شایعه‌ای که تا رسانه‌های خارجی پیش رفت

زمانی که به شیطنت برخی در فضای‌مجازی، خیلی زود خبر درگذشتِ امید علیمردانی به تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شد. خبری که بسیاری از هنرمندان به خصوص سعید سلطانی کارگردان قدیمی تلویزیون را آزرده کرد. به تعبیرِ خودش حتی رسانه‌های خارجی هم این خبر را پوشش دادند و آن ویدئو از کربلای معلی را منتشر کرد تا همه شایعات پایان یابد.

اما چطور شد سیاوش قاسمی و امید علیمردانی سر از موضوع حمایت “واکسن ایرانی کرونا” درآوردند و انگیزه‌شان چه بود؟ به سراغِ این دو بازیگر رفتیم و لحظاتی با آن‌ها به گفت‌وگو نشستیم و نکات قابل توجهی داشتند. 

هدف فقط لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری

سیاوش قاسمی و امید علیمردانی هدف‌شان از این حمایت را لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کردند. قاسمی  گفت: هدف و انگیزه‌مان از ورود به قضیه واکسن ایرانی کرونا، حمایت از دستاوردها، تلاش پژوهشگران و نخبگان ایرانی‌مان بود که به واکسن کرونا دست یافته‌اند. اما خیلی زود در فضای‌مجازی پُر شد که ما می‌خواهیم واکسن بزنیم.

فاطمه شکری اعلام کرد واکسن کرونای ایرانی می‌زنم!

علیمردانی با اشاره به اعلام آمادگی فاطمه شکری بازیگر سینما و تلویزیون برای تزریق واکسن ایرانی کرونا تصریح کرد: ما به دنبال حمایت از این دستاورد ملّی بودیم و بر خودمان وظیفه دانستیم وارد این میدان شویم. جالب است بدانید فاطمه شکری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به طورعلنی اعلام کردند می‌خواهند اولین بانوی بازیگر ایرانی باشند که این واکسن را تزریق می‌کنند.

کرونا , تلویزیون , صدا و سیما , سریال ,

* در ویدئویی فاطمه شکری بازیگر فیلم سینمایی “نیش زنبور” و “سه درجه تب” و سریال‌های “زندگی شگفت‌انگیز است”، “چرخ فلک” و “سرّ دلبران” اعلام آمادگی می‌کند که به عنوان اولین بانوی ایرانی باشد این واکسن را تزریق می‌کند. او همچنین می‌گوید: واقعاً نمی‌خواستم رسانه‌ای بشود؛ اولاً سنی از ما گذشته که بمیریم یا سلامتی‌مان به خطر بیفتد؛ خدایی ناکرده جوانان گرفتار نشوند. دوست دارم اولین بانویی باشم که واکسن ایرانی کرونا را امتحان می‌کند.

سریال “ستایش۴” در حال نگارش

امید علیمردانی این روزها سرِ فیلمبرداری سریال رمضانی سعید سلطانی است و می‌گوید که فیلمنامه فصل چهارم سریال “ستایش” هم در حال نگارش است. او همچون سیاوش قاسمی دو کار آماده پخش دارند یکی سریال همسرایی و دیگری سریال “دنیای گمشده” که بسیاری از پیشکسوتان مثل رضا رویگری و محمد شیری هم در آن مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کمپین حمایت از واکسن کرونای ایران که توسط این دو بازیگر راه‌اندازی شده، این روزها هنرمندان دیگری را هم به جمع خودش می‌پذیرد. بازیگرانی خواسته‌اند که در این راه سهیم شوند و به صورت خودجوش به بیمارستان‌های شهرهای مختلف بروند و از مدافعان سلامت به نوعی تجلیل کنند.

شروعِ “خواب‌های مشترک” از ۱۰ دی‌ماه

سیاوش قاسمی از حضور در فیلم سینمایی “خواب‌های مشترک” به نویسندگی و کارگردانی رضا وثوق و تهیه‌کنندگی هادی رمضانی‌پور خبر می‌دهد که مجید واشقانی، سوسن‌پرور، بهنوش بختیاری و امیر غفارمنش در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. این کار در پیش‌تولید است و از ۱۰ دی‌ماه ضبط خودش را از شهر قزوین شروع می‌کند.

ناگفته‌ای از ماجرای دوربین مخفی/ می‌خواستند در خیابان جیبم را خالی کنند!

این بازیگر سریال‌های “جایزه بزرگ” و “سه پنج دو” درباره حضورش در “دوربین مخفی” امیر قهرایی گفت: زمانی که دوربین مخفی بازی می‌کردم یک شب گروهی همان بلا را سر خودم آوردند. تنها در خیابان ساعت ۱۲ شب راه می‌رفتم از من پرسیدند تو سیاوش قاسمی هستی! گفتم بله. گفتند جیب‌هایت را خالی کن و هرچی پول داری بده! گفتم بی‌خیال شوید. گفتند می‌خواستیم بگوییم سرکار گذاشتن آدم‌ها چقدر کار بدی است. البته این دوربین مخفی جای دیگری هم ما را گرفتار کرد؛ یکی دو بار در یادگار امام بنزین تمام کردم، بنزین ندادند، فکر می‌کردند دوربین مخفی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.