کد خبر : 120537
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
-

تزریق واکسن آنفلوآنزا فصلی به توانخواهان

تزریق واکسن آنفلوآنزا فصلی به توانخواهان
با همکاری شبکه بهداشت و درمان ری، واکسیناسیون توانخواهان در مقابله با بیماری آنفلوآنزای فصلی پایان یافت.

به گزارش سورپرس، با همکاری شبکه بهداشت و درمان ری، واکسیناسیون توانخواهان تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک در مقابله با بیماری آنفلوآنزای فصلی پایان یافت.

با اهداء ۱۴۵۰ دوز واکسن از سوی شبکه بهداشت و درمان ری واکسیناسیون توانخواهان این مرکز در مقابله با بیماری آنفلوآنزای فصلی به پایان رسید.

در این باره، مهدیه آبنیکی، مدیر بهداشت آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه پیشگیری از ابتلا به این بیماری را همواره در دستور کارداریم، ابزار داشت: آسایشگاه خیریه کهریزک در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف خود امسال کلیه سالمندان و معلولین ساکن این مرکز را در دو نوبت واکسینه کرد.

شایان‌ذکر است بهترین زمان واکسیناسیون قبل از شروع فصول سرد سال است، لذا همه‌ساله در اواخر تابستان و یا اوایل پاییز واکسیناسیون توانخواهان تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک در مقابله با بیماری آنفلوانزای فصلی صورت می‌گیرد.

آسایشگاه خیریه کهریزک، موسسه ای غیر انتفاعی، غیر دولتی و مردم نهاد است که از سال ۱۳۵۱ کار خود را آغاز نموده است و هم اینک بیش از ۳ هزار سالمند، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم، در ۲ آسایشگاه کهریزک تهران و البرز زندگی می کنند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.