کد خبر : 82039
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

در منطقه ۱۹انجام گرفت؛

تداوم توسعه پاتوق‌های محله با هدف تقویت حس سرزندگی

تداوم توسعه پاتوق‌های محله با هدف تقویت حس سرزندگی
شهردار منطقه ۱۹ از احداث پنجمین پاتوق محله جدید این منطقه در محله دولتخواه جنوبی خبر داد و گفت: توسعه این پاتوق ها در قالب پروژه های توسعه محله ای و افزایش سرانه فضاهای رفاهی منطقه تداوم خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در تکمیل این خبر بیان کرد: در همین راستا پاتوق محله دولتخواه جنوبی به متراژ ۱۰۰ متر مربع احداث و مجهز به نیمکت و سایه بان، سطل زباله و پایه چراغ شده است.

شهردار منطقه پاتوق های محله را اقدامی مهم در راستای حذف نقاط بی دفاع شهری و ایجاد حس سرزندگی و تقویت حس تعلق محله ای عنوان کرد و افزود: پاتوق های محله همچنین اهمیت زیادی در تقویت تعاملات اجتماعی و ارتقاء کیفیت محیط شهری دارد و در همین راستا نیز توسعه و ساماندهی آن ها از اولویت های اجرایی طرح های توسعه محله ای محسوب می شود.

این مسئول در ادامه به اجرای عملیات رنگ آمیزی دیواره ی آلاچیق های بوستان بزرگ ولایت اشاره و بیان کرد: طی این اقدام ۳۶ آلاچیق موجود در این بوستان رنگ آمیزی شد.

علاوه بر این دیواره های بد منظر در سرتاسر رینگ داخلی بوستان ولایت به متراژ ١۴۵٠ متر مربع امحاء و پاکسازی شده است.

رنگ آمیزی پست های خدماتی رینگ داخلی و نیز رنگ آمیزی زمین بازی اسکیت بوستان بزرگ ولایت که بر اساس پالت رنگی مصوب سازمان زیباسازی شهرداری تهران صورت گرفت، از دیگر اقدامات شهرداری این منطقه در راستای جلوه بخشی و زیباتر شدن نمای بصری بوستان محسوب می شود.

به گفته توکلی طی فعالیت های اخیر این شهرداری المان های شهری و ترافیکی بد منظر واقع در بلوار شکوفه و خیابان انقلاب نیز با هدف بهبود سیمای بصری این معابر پرتردد رنگ آمیزی شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.