کد خبر : 19283
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
-

تخفیف اسنپ به افراد معلول

تخفیف اسنپ به افراد معلول
رئیس ستاد مناسب سازی معابر شهر تهران از قول مساعد اسنپ برای تداوم خدمت رسانی به معلولان خبر داد.
به گزارش سورپرس، زهرا نژاد بهرام رییس ستاد مناسب سازی معابر شهر تهران با بیان اینکه سال گذشته با پیگیری ستاد مناسب سازی معابر شهر تهران برای افراد معلول و کم توان، قرار داد همکاری با اسنپ منعقد شد، تصریح کرد: شهرداری تهران ون های مخصوص برای جابجایی افراد کم توان دارد؛ اما ظرفیت مدیریت شهری محدود است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ستاد مناسب سازی معابر با شرکت اسنپ قراردادی منعقد کرد و این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود به افراد کم توان، ۲۰ درصد تخفیف تا سقف شش هزار تومان ارائه کرد، اظهار کرد: این شرکت یک کد تخفیف برای معلولان در نظر گرفت و ما نیز با همکاری سازمان بهزیستی ، ۱۵۰ هزار معلول را شناسایی کرده و برای دریافت تخفیف به این شرکت معرفی کردیم.

نژادبهرام با بیان اینکه این همکاری تا پایان سال قبل ادامه داشت، گفت: تماس های زیادی از سوی افراد معلول بخصوص نابینایان و ناشنوایان داشتیم که خواستار تمدید این همکاری بودند، لذا در همین راستا، مدیرعامل شرکت اسنپ نیز قول داده است که پس از بررسی ها این همکاری را ادامه دهد.

وی همچنین از نصب پل‌های پرتابل در ایستگاه های بی آر تی خبر داد و گفت: فاصله بین ایستگاه و اتوبوس بی آر تی سبب شده که بسیاری از معلولین از جمله ویلچرسواران نتوانند از خطوط بی آر تی استفاده کنند که بر همین اساس برای ۴۳ اتوبوس قدیمی که پل پرتابل نداشتند، پل طراحی شد تا در صورت مراجعه معلولان این پل ها برای تردد بهتر توسط ماموران ایستگاه، نصب شود و در اتوبوس های جدید نیز پل های پرتابل وجود دارد که از راننده اتوبوس درخواست شده در صورت مشاهده و یا مراجعه افراد کم توان نسبت به باز کردن این پل ها اقدام کند.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فاطمه چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

با سلام و خسته نباشید سایتی برای ثبت نام معلولین ویژه تخفیف اسنپ ندارید لطفا معلولین را شناسایی و ثبت نام کنید تا تخفیف اسنپ بصورت همیشگی شامل همه معلولین شود . ممنون

سورپرس چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

با سلام و خداقوت. تمام سعی ما این است که مطالبات معلولین عزیز پیگیری شود. انشاالله همکاران مجموعه سورپرس پیگیری میکنند.