کد خبر : 42988
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
-

تخصیص ۵۰۰ هزار تومان به هر مددجوی مراکز بهزیستی جهت تهیه اقلام بهداشتی

تخصیص ۵۰۰ هزار تومان به هر مددجوی مراکز بهزیستی جهت تهیه اقلام بهداشتی
مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به چهارمین مرحله کمک‌های بهزیستی به معلولان و سالمندان در مراکز نگهداری، گفت: برای هر مددجو مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای تأمین اقلام بهداشتی در ایام کرونا در نظر گرفته شده است.

به گزارش سورپرس، مصطفی سراج، مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی کشور برای کمک به مراکز نگهداری معلولان و سالمندان در ایام کرونا اظهار کرد: در همین ارتباط از ابتدای شیوع این ویروس در سه مرحله کمکهایی به این مراکز شده است.

وی با اشاره به  واریز آخرین مرحله از کمک‌های سازمان بهزیستی به مراکز نگهداری تصریح کرد: مرداد امسال آخرین مرحله کمک‌ها انجام شد و تلاش می‌شود تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا این کمک‌ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد که بر همین اساس پرداخت چهارمین مرحله از کمکهای سازمان بهزیستی به مراکز نگهداری معلولان و سالمندان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در این مرحله بنا داریم اعتبارات نقدی برای هر مددجو در مراکز به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای تأمین اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و الکل پرداخت کنیم.

سراج با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور از ابتدای شیوع این ویروس کرونا  توجه ویژه‌ای را به کنترل و پیشگیری از این بیماری در مراکز تحت نظارت خود کرده است، افزود: علیرغم همه سختی‌ها با دستور ریاست بهزیستی اعتباراتی از منابع داخلی سازمان برای تأمین اقلام بهداشتی در مراکز تخصیص یافته است که همین امر منجر شده است اعتبارات سایر بخش‌های سازمان کاهش پیدا کند که امیدواریم در این زمینه تمهیداتی از دولت انجام شود.

وی همچنین به کمکهای انجام شده از سوی نهادهایی چون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) اضافه کرد: این دستگاه‌ها نیز کمکهایی را به سازمان بهزیستی داشتند که ضمن تشکر و قدردانی امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور درباره زمان پرداخت مرحله چهارم کمکهای نقدی سازمان بهزیستی به مراکز نگهداری معلولان و سالمندان تصریح کرد: هم اکنون مکاتبات و نامه‌نگاری‌هایی در این زمینه انجام شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف چند هفته آینده این کمکها به حساب این مراکز واریز شود.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.