کد خبر : 101990
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۲۹
-

رژه باشکوه بارسای ژاوی در برنابئو

رژه باشکوه بارسای ژاوی در برنابئو
بارسا با هدایت ژاوی در یک شب فراموش نشدنی موفق شد در برنابئو 4 گل به رئال بزند و انتقام شکست های اخیر در ال کلاسیکو را یک‌جا بگیرد.

به گزارش سورپرس، از ساعت ۲۳٫۳۰ در برنابئو رئال مادرید به مصاف بارسا رفت و در نهایت با نتیجه ای پرگل مغلوب شد.

بارسا که با ژاوی روزهای خوبی را پشت سر می گذاشت و نتایج بسیار خوبی هم گرفته بود، توانست انتقام ۵ شکست متوالی از رئال را یکجا در برنابئو بگیرد. ژاوی که در دوران فوتبالش شکست های ۲-۶ سال ۲۰۰۹ و ۵-۰ سال ۲۰۱۰ را به رئال تحمیل کرده بود، این بار در قامت یک مربی توانست رئال را تحقیر کند.

 

 

 

همه چیز با گل دقیقه ۲۹ امریک اوبامیانگ شروع شد. سانتر از راست زیبای دمبله که به راحتی ناچو را جا گذاشته بود با ضربه سر ستاره گابنی به تور دروازه رئال نشست.

دقیقه ۳۸ بازی و پس از اینکه وینیسیوس یک فرصت تک به تک را از دست داد، بارسا به گل دوم خود رسید. این بار روی یک ضربه کرنر و بازهم ارسال دمبله بود که رونالد آرائوخو با پروازی بلند و ضربه سری زیبا توانست دروازه رئال را برای بار دوم باز کند.

 

 

 

دمبله پس از ژاوی اولین بازیکن بارسلوناست که در نیمه اول ال کلاسیکو دو پاس گل می دهد. ژاوی ۱۳ سال پیش در برتری ۲-۶ موفق به این کار شده بود.

در حالی که به نظر می رسید رئال نیمه دوم برای جبران وارد زمین شود، تیمی از پیش باخته وارد میدان شد و خیلی زود دو گل دیگر هم دریافت کرد.

 

 

فران تورس دقیقه ۴۷ توانست گل سوم را روی پاس امریک اوبامیانگ به ثمر برساند. او یک دقیقه قبل فرصتی عالی را در مصاف تک به تک از دست داده بود.

رئال دقیقه ۵۲ باز هم دروازه خود را باز شده دید. روی یک پاس عمقی از فران تورس، امریک اوبامیانگ توپ را از روی سر کورتوا وارد دروازه کرد ولی پرچم کمک داور بالا بود و گل آفساید اعلام شد. خیلی زود و با بررسی وی ای آر مشخص شد که گل بارسا سالم بوده(آلابا آفساید را پر کرده بود) تا ستاره گابنی در ال کلاسیکو دبل کند. رئالی ها معترض بودند که به خاطر پرچم کمک داور دست از تعقیب اوبامیانگ برداشتند ولی اعتراض شان بیهوده بود.

 

 

 

 

اوبامیانگ با این دبل به اولین بازیکن بارسا از سال ۱۹۶۳ تبدیل شد که در اولین ال کلاسیکوی خود در زمین رئال موفق به زدن دو گل شده است. قبل از او بوستیو موفق به انجام این کار شده بود.

تورس هم پس از یوهان کرویف، نیمار و اوبامیانگ به چهارمین بازیکن بارسا تبدیل شد که در اولین ال کلاسیکو موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شده است.

این سنگین ترین شکست رئال برابر بارسا از سال ۲۰۱۵ بود. آبی اناری ها با هدایت لوئیس انریکه توانسته بودند در برنابئو رئال را ۰-۴ شکست دهند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.