کد خبر : 47178
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
-

تحصن و تشنج کارگران ریخته‌گری در اعتراض به حکم معاون ایدرو

تحصن و تشنج کارگران ریخته‌گری در اعتراض به حکم معاون ایدرو
کارگران کارخانه قدیمی ریخته‌گری تبریز از مجموعه کارخانجات ماشین‌سازی تبریز در اعتراض به انتصاب سرپرست جدید با حکم معاون ایدرو تحصن کرده و دست از کار کشیدند.

به گزارش گروه اقتصادی سورپرس؛  کارگران کارخانه قدیمی ریخته گری تبریز از مجموعه کارخانجات ماشین سازی تبریز در اعتراض به انتصاب سرپرست جدید با حکم معاون ایدرو تحصن کرده و دست از کار کشیدند.

کارکنان ریخته گری در اعتراض به صدور حکم سرپرست این واحد صنعتی معتبر برای فردی که به اظهار ایشان به تازگی مدرک کارشناسی ناپیوسته خود را گرفته ولی در محافل حامیانش دارای دکترا از سوئد معرفی شده در مراسم معارفه وی که بنا بود با حضور رییس صمت و مدیرکل کار ،رفاه و تامین اجتماعی تبریز برگزار شود شرکت نکردند.

معترضان اظهار داشتند نیروهای بسیار شایسته تر و دارای سوابق اجرایی برای این مسولیت مطرح بوده اند و اساسا چرا معاون وزیر صمت و رییس ایدرو با بی توجهی به این واحد کلیدی حکم را صادر نکرده بلکه معاون حمل و نقل این سازمان حکم سرپرستی را صادر کرده است.در حالیکه طبق قانون تجارت مقامی بعنوان سرپرست برای یک شرکت تعریف نشده است؟

در حالیکه کارخانجات مهم و حیاتی ماشین سازی و ریخته گری پس از فراز و نشیب های فراوان طبق احکام مراجع ذیصلاح از بخش خصوصی متخلف به ایدرو برگردانده شده و مورد توجه ویژه رییس قوه قضاییه بوده است ،با بی توجهی این سازمان برای هر دو این شرکتها از سوی معاونت حمل و نقل احکام سرپرستی صادر شده است.

بر اساس گزارش های رسیده نیروی انتظامی برای آرام کردن کارگران متحصن در محل حضور یافته است. فرماندار تبریز هم از حضور هیات ویژه رسیدگی به موضوع خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.