کد خبر : 83026
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
-

تاکید رییس مجلس بر دپو نشدن کالا در بنادر

تاکید رییس مجلس بر دپو نشدن کالا در بنادر
رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از بندر امیرآباد بهشهر بر دپو نشدن کالا در بنادر کشور تاکید کرد.

به گزارش سورپرس، رئیس مجلس شورای اسلامی که برای سفری یک روزه، صبح امروز وارد فرودگاه شهدای ساری شده بود دقایقی بعد از بندر امیرآباد بهشهر بازدید کرد. رییس مجلس در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد گفت: هیچ کالایی نباید در بنادر کشور بیش از شش ماه دپو شود.

قالیباف افزود: هیچ کارفرمایی نباید لیست بیمه روزانه رد کند که اگر این اتفاق بیفتد خلاف قوانین است. وی تصریح کرد: برای پیشرفت تولید و اشتغال، مجلس بدنبال حذف قوانین زائد هست و مجلس مصمم هست با حضور در میدان موانع تولید را برطرف کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش کاغذ بازی اداری، روند مبادلات را در بنادر افزایش خواهد داد، گفت: زمان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور باید کوتاهتر شود. قالیباف گفت: بنادر ، گلوگاه‌های اقتصادی کشور هستند که حل مشکلات آنان نیازمند عزم انقلابی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از وضعیت بندر امیرآباد در میزان سرمایه گذاری گفت: این بندر دروازه ورود ایران به اتحادیه اوراسیا است و با بهره‌گیری از ظرفیت آن می‌توان حجم مبادلات کشور با پنج کشور ساحلی خزر را افزایش داد. وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس از تمام توان خود برای افزایش قابلیت‌های اقتصادی کشور حمایت خواهند کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: موضوع منطقه آزاد امیر اباد در کمیسیون مربوطه نهایی شد و در روزهای آینده در صحن علنی مجلس مطرح و پس از تایید، مجددا به شورای نگهبان برای تاییده نهایی ارسال خواهد شد. قالیباف صبح امروز در یادواره شهدای بهشهر سخنرانی می‌کند و بعد از ظهر امروز هم در مراسم یادواره شهدای وزرا محله محمودآباد شرکت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.